Ellopták a motorom, a Facebook népe megtalálta, aztán jöttek a közeteresek és megbüntettek
Ebben a sztoriban összefogott a fél város, majd az ügyet siker koronázta, és a közteresek is jól megüldözték a bűnt. Én így szeretlek, Budapest!
Ebben a sztoriban összefogott a fél város, majd az ügyet siker koronázta, és a közteresek is jól megüldözték a bűnt. Én így szeretlek, Budapest!
A 2 795 000 forintos ár robogónak mégiscsak borsos, de multifunkciós közlekedési eszköznek és élményparknak tulajdonképpen annyira nem is.
Úthengerek, zúzalékterítők, közutas Trabant, valamint Péter, a hótkotró. Az Úttörténeti Múzeumban jártunk.
Malaclopás, 120-szal rükvercben haladás és összeláncolt derbi is van a listában. Mindenből lehet versenyt csinálni.
150. születésnapját ünnepelte a főváros, teszteld, mennyit tudsz róla!
Teltházas délelőtti személyautó és délutáni 4x4 tréning a nap mérlege. Százan már tuti biztonságosabban vezetnek majd – jelentkezz te is!
A relatív gyorshajtás miatt rengeteg baleset történik. Az utakon mégis mindenki úgy közlekedik rossz időben is, mintha verőfényes napsütés lenne.
Betartanád a KRESZ-t, de az önérzetes marhák szándékosan akadályoznak benne? Üdv a magyar közlekedési kultúrálatlanság világában.
Megújult az autósiskolák adminisztrációs rendszere, hemzseg a hibáktól, van, ami konkrétan életveszélyes.
Tévhitek és alapvetések azokról a táblákról, amiket rendre figyelmen kívül hagy a legtöbb sofőr.
Az eddig ismert részletek szerint merev ellenőrzési rendszer jön, és ahogy az ingyenes jogsiszerzésről, erről az újításról sincs rendes tájékoztatás.
Könnyed, ügyes, túrázós gép, amivel még a kátyúkra sem kell figyelmed. De nem árt, ha 170 centinél magasabb vagy!
Valahogy azt várná az ember, hogy egy kicsit lejjebb csendesülnek az utak a történtek után, de sajnos hiába.
Csak a múlt héten hat motoros halt meg az utakon. Lássunk már végre túl azon, hogy biztos mind száguldozott!
A való életben legtöbbször megállunk az anyázásnál és a mutogatásnál, ám a Balhé című minisorozat jóval tovább viszi a közúti konfliktusokat.
A fekete alapszínű, sárga díszcsíkkal ellátott gép igazi negyvenes évekbeli, klasszikus eleganciát sugároz.
Motoroznál egy kört, de visszaérnél a vasárnapi ebédre? Íme néhány kevésbé elhasznált ötlet Budapest környékén.
Hibák, amiket a sofőrök egy része évtizedeken át elkövet, akár tudta nélkül is.
Hogy mit gondoltok a belvárosi forgalomcsillapításról? Most megmutatjuk, mi mindent válaszoltatok az erről feltett kérdéseinkre.
Elvittünk egy szigorú forgalmi vizsgakörre három tapasztalt sofőrt. Nézzük, ki min bukik meg több százezer kilométer után.
A buszsáv általános zavarforrás, válaszd ki, ki nem közlekedhet rajta!
Egyszerű elsőbbségadási kérdés, mégis nagyon sokan elrontják a vizsgán. Te tudod a helyes választ?
Kérdőívünkön minden kedves olvasónkat, akit érint a belvárosi közlekedés, megkérdezünk, mi a véleménye a bulinegyed hatalmas forgalmát csökkentő intézkedésekről.
Nem lenne muszáj, csak nagyon sokan megszokták a követési távolság teljes figyelmen kívül hagyását.
Mindent megszagoltunk, hogy nektek ne kelljen. Őrületes választék, illatban és megjelenésben is.
Tanulóvezetőként rengeteg mindent kell fejben és testben összehangolni. Nehezebb-e ez ma, mint régebben volt? Oktató és pszichológus is mesél erről.
Legyél-e jó fej a saját rovásodra, avagy hogyan, mikor és főleg mikor ne add át az elsőbbséget másnak?
Kétéves munkát követően hétfőn megnyíltak a felújított állomások, sokkal kellemesebbek lettek, mint valaha.
Sokan sokféleképpen látjuk a KRESZ jelzéseit, de még a rutinos sofőröknek is érdemes néha új szemszögből nézni rájuk.
Dóra autóvezetést oktat, és szerinte óriási gond a félreérthető, határozatlan kommunikáció. A tanulók is gyakran elrontják, de a többiek sem kivételek!
Előbb pusztulunk majd el a körülötte folytatott civakodásban, mint a 170 éve mindent kibíró történet főhőse, a Lánchíd. Mi lenne, ha inkább mindenki lenyugodna és megértené a másikat? Na?
Felháborító, hogy nem lehet autóval menni az étterembe, és ott meginni egy pohár bort. De miért: nincs elég bajunk?
Szerencsére nemcsak szükségből, jó szándékból is sok van az országban. Az Adománytaxi éppen a rászorulókat és a segítőket próbálja összekötni.
Az elmúlt napokban olyat éltünk át, amilyet legtöbbünk soha nem látott. De tényleg az autózás az életünk alapja?
A legtöbb idegen nyelven is dolgozó szakoktató főként angolul tanít, illetve elsőre meglepő lesz, de: kínaiul.
Ausztriában például egészen furcsa módon tanítják vezetni az embert, mármint hozzánk képest. Angliában pedig sokkal egyszerűbben. Körkép a külföldi országokból.
Gellért Csilla harminc éve dolgozik pszichológusként közlekedési területen. Ez idő alatt találkozott úrvezetőkkel, ittas sofőrökkel, vétlen gázolókkal.
A bringánál is jobban megkönnyítette a városi közlekedést, nagyon hamar hozzászoktam, hogy gyorsabban, egyszerűbben vagyok ott mindenhol, mint autóval.
Az autó nem mindig egyszerű közlekedési eszköz vagy élvezeti cikk. Van, hogy halálos fegyver lesz belőle.
Nem te vagy a hibás? Nagyszerű! De mit tettél a baleset elkerülése érdekében?
A városfejlesztési terveknek mindig volt egy vezérgondolata. Csak aztán jött egy háború, egy rendszerváltás, egy válság.
Akár van jogsid, akár nincs, a szabályok ismerete sokat segít a túlélésben.
Menjél már, haladjál már, induljál már! Vigyázz, te hülye, bejössz a sávomba! Anyádat, te szemétláda! Hé, vigyázz, előzni fogok!
A fővárosban az alapok közösek, de a részletek kerületenként különböznek. De a legtöbb helyen az albérletben élők számára nincs jó megoldás.
Tudod, milyen autó robbant az Aranykéz utcában? Vagy hogy mi volt az az olajszőkítés?
Az autós égések sosem velünk történnek. Mindig csak a másik szégyenülhet meg, neki nem kéne kimennie a közútba. Legalábbis határozottan ezt állítjuk.
Folyton a hazai sztrádákat járod, vagy simán csak érdeklődsz irántuk? Most megmutathatod, hogy nem tudunk kifogni rajtad!
Minek, ha úgyis egyértelmű? Minek, ha a másik sem? A gondolatolvasásban bízunk vajon?
Autóban ülsz, te vagy az erősebb. De ami neked csak koccanás, nagyon fájhat a bringásnak, motorosnak.
Elegáns Jaguartól a ma már szinte ismeretlen Horch-ig: mindegyiket eltalálod? Mutasd csak!
Aki elfelejti az első autóját, elfelejti a fiatalságát is. És ugyan ki akarna ilyet tenni?
Az olyan örök klasszikusok mellett, mint Columbo, Derrick vagy a Cobra 11, lesznek igazán fogós kérdések is!
Így is elég sok a sztereotípia a női vezetőkkel, nem kell még direkt be is betonozni azokat.
Hivatalosan a "Besorolás rendjét jelző tábláknak" hívják őket, és a legreménytelenebb helyzetben is a barátaink. Csak értelmezni kell tudni. Kéne.
Minél több pontod van, annál több semmire nem jó információt tárolsz a fejedben - légy erre nagyon büszke!
Egy jogosítvány megszerzése körülbelül 4-500 ezer forint, ennek legalább a fele a kötelező vezetés.