Márkás bringát féláron, hatalmas az eladatlan készlet
Hegyekben állnak az eladatlan bicajok. Kvázi bagóért lehet márkás kerékpárt vásárolni.
Hegyekben állnak az eladatlan bicajok. Kvázi bagóért lehet márkás kerékpárt vásárolni.
Több elektromos és konnektoros autó és furgon van Magyarországon, mint a régiós országokban. A gyorstöltőknél azonban más a kép.
Írország és Luxemburg van a sor elején.
Az autót vásárlók harmada 800 ezer forint alatt venne gépkocsit.
Minimum homályos, milyen autóipari döntésekre készülnek az Egyesült Királyságban és Franciaországban.
Környezetszennyező és baleseti szituációban is sok hátránya van.
10 darab a különbség, számolják újra!
A jogszabályok és inflációs kilátások alapján megsaccoltuk, mennyiért lehet sztrádázni jövőre.
A tesztgyőztes több mint 60 ezer kilométerre „elég”, a második helyezett csak 33 ezerre.
A visszavonás lenne az első lépés. Ez azonban komplikált ügy.
Hosszú a nem kínai, de mégis ott gyártot elektromos autók listája. Emellett van egy rakás kérdés.
Minimum érdekes, hogy a korábban "focirajongó" Volkswagen visszafogta magát. Az a BYD vette át a helyét, amelytől mindenki tart Európában.
A BYD járt a legkevésbé rosszul, a legrosszabbul pedig a SAIC.
Több mint három százalékkal nőtt az üzemanyag-forgalom volumene, az eltankolt összeg pedig 938 milliárdról 962 milliárd fölé nőtt.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Sokan "kukázzák" a Teslát.
A legújabb adatok szerint a Suzuki, Toyota és a Skoda a legkeresettebb márka a magyar piacon. A konkrét modelleknél azonban változott a helyzet.
Kevesebb mint 10 ezer autó talált gazdára májusban.
MIelőtt bárki temetné a villanyautókat, érdemes a szalagcímek mögé nézni. Ez megtörtént.
Beismerés az autópiacon, jön a túlélő üzemmód.
Nagyobb a gond az autók gumiabroncsaival, mint korábban gondolták.
Az a kemény vámpolitika, amit Amerika alkalmaz Kínával szemben, Európa számára nem járható út. A kínai gyártóknak pedig van honnan „elvenniük”.
„Kicsit rosszabb, kicsit drágább, de a miénk!” elve győzött a villanyautóknál
Romániában lelkesen vásárolják a luxusautókat, miközben az átlagos járgányok értékesítése stagnál.
Jelentős változások történtek a piaci részesedést és a helyezéseket tekintve is.
Vannak helyek, ahol nem lacafacázik a karhatalom: aki eszement módon gyorshajt, annak elveszik az autóját. Szerinted nálunk ez hogy működne?
Meghívót kaptak az autógyártók az indiai villanyautó-piacra. Mindenkit várnak a teslás találgatások közben.
Döcögősen indult az év a Volkswagennél, a Stellantisnál és a Mercedesnél. A cégek az új modelldömping sikerében bíznak.
Az európai számokkal szemben a magyar piacon nőtt a forgalomba helyezett új autók száma.
Sorban állás, idegeskedés üres benzintank lehet az olcsóbb üzemanyag ára.
10 éves távlatban vizsgálták meg a gyártók papírjainak értékét.
Még drágább lehet a tankolás egy friss prognózis szerint.
Hosszú mélyrepülés után, jelentős emelkedést mutat az újautó-piac.
Felfestett parkolóhelyek ott, ahol elméletileg nem lehet megállni, várakozni.
Az ADAC-osok három teljesen különböző villanyautóval mentek fel egy hegyre. Majd lejöttek onnan.
Lehet, hogy a villanyautók gyártása egyszerűbb, de az autós biznisz nem lett az.
A szabályozás nélkül nehéz előrébb menni.
Idén márciusban már csak 2,5 százalékkal emelkedtek az új autók árai. Egy évvel ezelőtt még 22 százaléknál tartottak.
Meredek tempóban csökken a használt elektromos autók ára az amerikai piacon.
12 százalékkal nőttek az eladások, 325 százalékos plusz is van az újautó-piacon.
A Hyundai akkor növeli az elektromos autók fejlesztésére és gyártására fordított forrásait, amikor számos autógyártó visszaveszi azt.
A magyarázat részben az, hogy Kínában, a világ legnagyobb autópiacán elveszett a villanyautók iránti kereslet növekedésének lendülete.
A pilóták az élen, ráadásul ők duplázták a bérüket. Az átlag feletti növekedést értek el a villamos- és trolibuszvezetők is.
Az orosz olajfinomítók elleni ukrán dróntámadások visszavetik az orosz gázolajexportot. Az árrésen keresztül ez a magyar autósokat is érintheti.
Az elektromos átállás lassabb lett a vártnál, a közbülső időszaknak is lehetnek nyertesei.
Elég színes az egyadarabos flotta.
A múlt évben 17 százalékkal csökkent az üzemanyag-forgalom a legnagyobb kúthálózatokon.
A BYD-t egy villanyautó-gyártónak tartják, amelynek egyik legnagyobb teljesítménye, hogy Kínában megelőzte a Teslát. Ideje messzebb nézni ennél.
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.
A megoldás kézenfekvő, de egyelőre várni kell rá.
Megjött az ADAC friss tesztje, amely a 215/55 R17-es nyári gumikat vizsgálta. Nem volt bukás, de az eredmények alapján jókora különbségek láthatóak.
A múlt évben a közel 4,2 millió magyar személyautó átlagéletkora 15,8 év volt, ennél nem volt magasabb érték 2000 óta.
Örülhetnek a hagyományos meghajtás hívei.
A Ford radikálisan csökkenti az elektromos változatok árát.
Idén januárban sokkal több villanyautó kelt el, mint egy éve.
Nem olyan egyszerű a kazah olajos történet.
Mexikót vette célba a kínai cég.
A tervezet szerint nem a megváltásról számított 24 órára szól, hanem az adott napon 0 órától 24 óráig.
A villanyautópiac adatok csalókák. Van növekedés, de van csökkenés is. Ráadásul az alacsonyabb árakra való várakozás is visszafogja a keresletet.