Jön-e újabb traffipaxözön? Lesz átlagsebesség-mérés? Rendhagyó traffipax-előrejelzés.
Elkészült a rendhagyó traffipax-előrejelzés.
Elkészült a rendhagyó traffipax-előrejelzés.
A korábban látott hanyatlást októberben jelentős, 19 százalékos növekedés követte az újauató-piacon. Megkérdeztük az importőröket, mi áll a háttérben?
A rendőrségi gyakorlat nem radarfüggő. Egy traffipax pontosan mér, amíg nem derül ki róla, hogy ez nem igaz.
Beruházási stop van kilátásban.
Lényegében nullán van az uniós autópiac a növekedés mértékét nézve. Vannak persze kivételek mindkét oldalon.
A magyar lakosság véleménye egyértelmű.
A Ford Focusok is benne vannak az első háromban a használt importautók népszerűségi listáján. Sok dolog kiderül róluk.
Itt a 98 és 99 százalékos mínusz.
A szabály az szabály. Akkor is, ha a többség nem vesz róla tudomást. És akkor is, ha életszerűtlen.
Az ADAC tesztjéből kiderül, melyek a legjobbak és a legrosszabbak.
A Skoda vette át a vezetést a magyar újautó-piacon.
Szinte biztos, hogy az EU tagállamai bevezetik a kínai elektromos autók importját megfékezni hivatott büntetővámot, de ezzel nincs vége az ügynek.
Rendhagyó rangsort készítettünk az ADAC-tesztben legjobban szereplő téligumikról.
Megmutatjuk, mi a helyzet a hibridkategórián belül.
Két méretben összesen négy gumi bukott meg az ADAC tesztjén.
A hibridek jól állnak. Európában 30, Magyarországon majdnem 50 százaléknál tartanak. Nem mindegy azonban, mit hívunk hibridnek.
Üzent az app: a Tesla kész lett, csakhogy fizethetek, a garancia erre a hibára pont nem vonatkozik.
Válságos helyzetben van a Volkswagen, amely gyárbezárásokat tervez. A munkásokat azonban nem lesz könnyű lerázni.
A VW gyárbezárásról szóló döntése egyszerre jelenti azt, hogy eljött az igazság pillanata és azt, hogy megújulás emberi ára riasztóan nagy lesz.
A júliusi harmatos növekedés után augusztusban már bő 9 százalékkal csökkent az újonnan forgalomba helyezett autók száma Magyarországon.
A Hyundai-csoport megelőzte az Egyesült Államok elektromosautó-piacán a Fordot és a General Motorst. A Tesla is megérzi a dél-koreai gyártó sikerét.
Kilencmillió forint - ennyibe került a vas, amit most az ország egyetlen márkaszervize rabul ejtett, és nem is enged szeptember közepéig.
A Zeekr új megoldást kínál.
Megszólaltak a lízingcégek.
Az év első hét hónapjára vonatkozó toplistán három BYD, két Tesla szerepel. Helyet kapott még a Leaf, az iX3, az Enyaq és a Kona és az EX30
Nem is akartam villanyautót! Toyota Rav4 volt a terv, vagy bármilyen hibrid a Prius után, de jött ex-Teslás Marci és bogarat ültetett a fülembe.
Egyharmadból egynegyedet csináltak. Van rá magyarázat.
Vannak, akik nem törődnek a többiekkel.
Vészfékezett a magyar újautó-piac, a tizedére esett a korábbi tempó.
Az otthoni áramtöltéssel elég jól néz ki a villanyautózás matekja. A villámtöltőzéssel már kevésbé.
Budapest-Bécs? Vagy Fehérvár-Split? Kaposvár-Dubrovnik? Szeged-Berlin? A válasz a Totalcar megbízásából készült Pulzus-kutatásban.
Az S-Cross és a Vitara tarol a piacon, de a harmadik helyre többen is pályáznak.
A legrosszabb esetben hiány lehet üzemanyagból, van azonban más megoldás is. Benzinkutasok is beszéltek arról, mi lenne, ha...
Csütörtökön indul a Kékszalag, amely szombatig tart. Az időrekord alig több mint 5 óra, azt előre lehetetlen megmondani, hogy megdöntik-e.
Hegyekben állnak az eladatlan bicajok. Kvázi bagóért lehet márkás kerékpárt vásárolni.
Több elektromos és konnektoros autó és furgon van Magyarországon, mint a régiós országokban. A gyorstöltőknél azonban más a kép.
Írország és Luxemburg van a sor elején.
Az autót vásárlók harmada 800 ezer forint alatt venne gépkocsit.
Minimum homályos, milyen autóipari döntésekre készülnek az Egyesült Királyságban és Franciaországban.
Környezetszennyező és baleseti szituációban is sok hátránya van.
10 darab a különbség, számolják újra!
A jogszabályok és inflációs kilátások alapján megsaccoltuk, mennyiért lehet sztrádázni jövőre.
A tesztgyőztes több mint 60 ezer kilométerre „elég”, a második helyezett csak 33 ezerre.
A visszavonás lenne az első lépés. Ez azonban komplikált ügy.
Hosszú a nem kínai, de mégis ott gyártot elektromos autók listája. Emellett van egy rakás kérdés.
Minimum érdekes, hogy a korábban "focirajongó" Volkswagen visszafogta magát. Az a BYD vette át a helyét, amelytől mindenki tart Európában.
A BYD járt a legkevésbé rosszul, a legrosszabbul pedig a SAIC.
Több mint három százalékkal nőtt az üzemanyag-forgalom volumene, az eltankolt összeg pedig 938 milliárdról 962 milliárd fölé nőtt.
A villanyautóvám fordítva sülhet el.
Sokan "kukázzák" a Teslát.
A legújabb adatok szerint a Suzuki, Toyota és a Skoda a legkeresettebb márka a magyar piacon. A konkrét modelleknél azonban változott a helyzet.
Kevesebb mint 10 ezer autó talált gazdára májusban.
MIelőtt bárki temetné a villanyautókat, érdemes a szalagcímek mögé nézni. Ez megtörtént.
Beismerés az autópiacon, jön a túlélő üzemmód.
Nagyobb a gond az autók gumiabroncsaival, mint korábban gondolták.
Az a kemény vámpolitika, amit Amerika alkalmaz Kínával szemben, Európa számára nem járható út. A kínai gyártóknak pedig van honnan „elvenniük”.
„Kicsit rosszabb, kicsit drágább, de a miénk!” elve győzött a villanyautóknál
Romániában lelkesen vásárolják a luxusautókat, miközben az átlagos járgányok értékesítése stagnál.
Jelentős változások történtek a piaci részesedést és a helyezéseket tekintve is.