![Hányféleképpen lehet elverni egymilliót?](https://kep.index.hu/1/0/3607/36073/360730/36073063_2757383_6443c1e949fa4c82c055d9be8b422882_wm.jpg)
Hányféleképpen lehet elverni egymilliót?
Az okos, a családos és az elmebeteg autót vesz egymillió forintból - de vajon kié lesz a legnagyobb csődtömeg?
Az okos, a családos és az elmebeteg autót vesz egymillió forintból - de vajon kié lesz a legnagyobb csődtömeg?
Olyan év volt, hogy ésszerűbb lenne arról beszélni, ki maradt talpon, mint, hogy kivel mennyi baj esett. De az élet, ha döcögve is, ment tovább, mert a barátságok megszépítették.
Egy autó porlad az utcán. Egy rom. Menne már a kukába, minek foglalja itt a helyet. De múltja van neki, s mi már tudjuk, milyen.
Kabrió vagy roadster kéne? Vödör mélyén ülsz, falak vesznek körül. Motor? Azon kötelező a sisak, s vastag bőrruha kell. De ezek… Ezek itt tényleg bulisak.
Benne van 2021 lehetséges Év Autóinak sorában, tehát ki kellett próbálnom. Vegyes érzésekkel távoztam. Mindenki érti a „vegyes” szót?
Utólag tépheti az ember a haját – vajon a szétdurrant neon, avagy a modern akkutöltő volt-e a hibás a tíz percre gazdátlanul hagyott szereldében. Három kollektíva gyászol most Magyarországon.
A Fiat 500 cuki autó, egyszerű is, akár egy rigli, de ettől még követeli az állandó matatást. Akárcsak szoros rokona, a Bianchina is.
Elképesztő, hogy két mennyire apró hiba miatt volt beindíthatatlan és használhatatlan az NSU 251 OSL. De most hirtelen, végtelen nagyot ugrottunk.
Digitális műszeregység, passzív hátsókerék-kormányzás, adaptív futómű - átlépünk a kilencvenes évekbe.
Olcsó, kicsi, egyszerű népautónak szánták, mégis lett belőle kőkemény versenykocsi, furgon, mentő, strandjármű és milliomos-taxi is. Ha úgy vesszük, ötvenhárom évig élt.
Ez egész más, mint minden más. És ez itt valami nagyon jót, de minimum felettébb kellemeset jelent. Ráadásul már villannyal is megy.
Ahogy mostanában mind gyakrabban fekszem alatta, hosszan van időm csodálni, milyen tökéletesen konzerválódott 1976 technikája ebben az autóban. Csak ne remegne!
A vírus válságot is hoz, ilyenkor igazán kelendő a filléres autó. Megnéztük, milyen ma az élet a piac alfelén.
Egy apróság hátra volt a 82 éves NSU-n. Kilenc éve kerülgettem a problémát, nem láttam rá megoldást.
Veszettül csörtet, guvad a szemed, kezed izzad a kormányon – de hát, egy BMW-kupé menjen is. Viszont csak egy kétliteres négyhengeres van benne, akkor meg…?
Már tényleg csak apróságok hiányoztak hozzá, hogy menjen. Piti tételek, ám mire megoldottam őket, felújítottam volna egy modernebb járművet. Akkor is ezzel megyek az Alpokba.
Testarossák, 328-asok, 348-asok tömött konvoja az M3-ason, szemben meg jönnek a rozsdás Ladák, szottyadt faros Skodák. És nini, F40-esek is vannak!
Egyszer végre szervizbe vinném megint a Bianchit, aztán mi a vége? Produkál egy olyan rejtélyt, hogy csak vakarom a fejem.
Megint lépünk egyet előre: a W124 legendájától a Ford és az Opel nagy autóin át egy legendás Audiig.
A Föld megmentésének jelszavával elértük, hogy egy Golf lassan komplikáltabb, mint Houston irányítórendszere. Ami komplikált és lakossági, az meg pocsék is. De ez nem…
Minden egy helyen, amit az új könyvről, a most hétvégi garázsvásárról, a megrendelési lehetőségekről tudni kell.
A többség nem tekinti járműnek, a veteránosok java is csak nézegetni tart effélét, legfeljebb pöffent vele hármat valami közeli találkozón. Én viszont el fogok menni vele az Alpokba.
A Cupra Formentor egy kísérlet arra, meddig görbíthető még a tér a crossoverek körül. Úgy tűnik, van itt tartalék. Amúgy – új márka alert!
Akik jártak a garázsomban, látták, néha a facebookomon, egyik-másik fotó sarkában is feltűnt. Most elmesélem, milyen furcsaság miatt lett az enyém.
Hetek óta a káosz tengerébe fullad az utcánk, holott augusztusban még ugróiskolázni és lábtengózni lehetett a házunk előtt. Tényleg így kellett ezt megoldani?
Ennél az autónál csupa relatív fogalmakkal ismerkedik a vásárló. Olcsóbb? Gyengébb? Szerényebb? De minél?
Ez konkrétan az az átkozott szerkezet, ami miatt motorozni kezdtem. A motorozásnak a mai napig örülök, de erről a BSA-ról csak egy bevert orr emléke maradt meg.
Ajánlatom a következő: válaszd a szebbiket és kapsz mellé jutalmul százezer forintot. Körülbelül ezt tudja az új Seat Leon. De csak körülbelül.
Ritkán jön össze olyan erős mezőny az Év Autója-szavazáson, mint a nyolcvanas évek elején.
Egyfolytában azon nyavalyognak az autógyárak, hogy öregszenek a vásárlók, a fiatalokat már nem érdeklik a kocsik. Nekem azért lenne pár ötletem.
Ismerem a mantrát, amit kábé száz éve nyomnak a hívők: bokszer, kardánhajtás, ölelem-a-világot-póz, bajorság. Itt egyik sincs. Szerettem.
Csak a benzint töltjük bele, mert anélkül nem megy, meg persze rettenetmód bezárjuk az utcán, nehogy ellopják. Ezzel megadtuk a gépnek, ami jár.
Van benne újdonság, ráadásul nemes célt szolgált. Oké, csak mi benne az a Sidewalk?
Életre leheltem egy elfeledett lényt, és sokkal ügyesebb lett, mint valaha.
Zalaegerszegen összeálltak a nagy mágusok, előretekerték az idő kerekét és varázsütésükre hosszú pillanatokon át egy bűntudat nélküli világban közlekedtünk. Csak a tankok rondítottak bele kicsit.
Amikor először ruccantunk le a Balatonra a Jawa Idealért, hogy beröffentsük és hazamotorozzak vele, nem gondoltam volna mindarra, ami következett utána.
Harmincnyolc autó, valamelyik ezek közül kapja a díjat jövőre, de hogy nem Genfben, az biztos.
Öntsünk már tiszta vizet a pohárba. Sportkocsi ez? Csak egy piperkőc-vágen? Ha olyan jó, akkor miért nem ér csilliárdokat?
Ritka hogy egy különösen csinos kocsi utódja jobban nézzen ki, de a New 500-nak ez sikerül. Ráadásul sokkal jobb is – és még van valami…
Ez egy szuper-Explorer, amit az amerikaiak meg se kapnak. Csak mi. Vezettük és próbáltunk nem letaposni vele mindenki mást.
Ami ma a SUV, az egykor a kompakt ferdehátú volt. Irány a nyolcvanas évek!
Látszólag az esélytelenek nyugalmával álltam neki harmadszorra a Jawa beindításának. De most mindenre fel voltam készülve.
Hét és fél millió. Ez a magyar átlagkereset hússzorosa, ennyiből ma használható villanyautóhoz lehet jutni. Kicsihez persze.
Egy csomó mindent megcsináltunk rajta, ami eddig halálba idegesített. Most megpihenek, végre kellemes a Toyota.
A benzines másfél literes bő egymillióval kerül kevesebbe az új Yaris-kínálat sztárjánál, a hibrid változatnál. Érdemes?
A Rover pedig lenyomta az Audit. Újabb érdekességek az Év Autója-díj történetéből, terítéken a hetvenes évek második fele.
Úgy hívom: a Harley-pillanat. Amikor ülsz egy nagy HD-cruiser nyergében és vonalba állnak a csillagok. Ezen itt elég sokszor előfordul.
Állunk leesett, tüdőnk behorpadt, pénztárcánk léket kapott, szociális érzékünk szélét kicsipkézte a sok méter, lóerő és Nm.
A világpremier után fél nappal interjún vettünk részt, s jó pár újabb dolgot is megtudtunk a Nissan új villanyautójáról. Exkluzív tartalom!
Miért lesz két hasonló autónak ennyire eltérő a sorsa, és hogyan fogadta a piac a Fiat apró sportautóját? Folytatjuk az Év Autója-díj dobogósait bemutató sorozatot.
Leszakadt a gardány, amikor lükvercbe tettem a Shell-Mercit. Csikósban meg felgyülemlett a kartellgáz, és megírta, mit írunk rosszul az autókkal kapcsolatban.
Naná, hogy én se hittem: hazahozom, lerendszámozom, beleülök és csapatok mint a tejbetök. Persze, hogy volt rajta javítanivaló.
Amikor érte mentünk, bíztam a kétütemű motorok egyszerűségében. Szívtunk.
Az olasz filmtörténet egyik legnagyobb klasszikusa az autóbuzi rózsaszín buborékos jacuzzija is egyben. Kötelező darab, mindenkinek és bárkinek.
Lehet, hogy ez lesz az egyik utolsó V8, amin nincs turbó, kompresszor, KERS vagy hajtógenerátor. Ünnepeljük, amíg tehetjük.
Ritkán esik meg az életben - csak úgy nekem adtak egy Jawát.A Balaton mellett. Rég ment, de úgy döntöttem, lábon jön el onnan.
A Lógarázsban négy óra alatt újjászületett Zsiguli és az elkölthetetlen százdollárosok története. Aláfestésnek a BRG Titan 164-es trillája szól. Vissza a Dögkeselyű világába.
Most érdemes megnyitni az árverés oldalát és innentől figyelni. Elindult a licitroham, kevesebb mint három óra és vége.
Szombat este nyolckor jár le ennek az ős-ős-ős Zsigulinak az internetes árverése, s a majdani értéke tükrében egyelőre óriási fogásnak tűnik.