Egy igazán ritka Porsche, turbóval
A 924-es eredetileg a Volkswagen csúcs-sportkupéja lett volna, végül a Porsche alapmodellje lett. Ez itt viszont az alap csúcsverziója.
A 924-es eredetileg a Volkswagen csúcs-sportkupéja lett volna, végül a Porsche alapmodellje lett. Ez itt viszont az alap csúcsverziója.
Mennyire erős az ősmotor kétszázezer kilométer után? Elkerekedett szemmel nézegettük a görbéit.
A Yamahával közösen fejlesztett motor kompakt, erős és jó a híre is. De vajon mennyire erős 200 ezer kilométer után? Kiderül!
A tulaj a legnagyobb gyári motorra cserélte az eredetit, bekerült a programozható gyújtás, mi pedig lemértük a végeredményt
Alaposan felfúrt motorok, tuningtrükkök és Göbi Bogara egy veszedelmes Skoda ellen.
A Giulia bombasztikus meglepetés mindenkinek: a legszexibb olasz tömegautó. Ez itt az alapmodell 200 lóerővel. Illetve, várjunk csak...
A Boosterjet-motorcsalád elborította a Suzuki kínálatát. Ez váltotta a Vitara 1,6-os szívómotorját is. Megmértük, mennyit tud gyári állapotban.
Az egyik legkedvesebb kisautó a múltból ezúttal nagy kihívás előtt áll: meg kell tekernie az Erőmérő teljesítménymérő padját. Sikerül?
A Toyota GT86 egy kicsit Subaru is egyben. De mi ez a furcsa karakterisztika és hány lóerős a pörgős szívómotor, valójában?
Világrekorder négyhengeres turbómotorral és a tulajdonossal, aki többnyire városban megy, nem hajtja az autót, de kíváncsi, megvan-e még a 381 lóerő.
A Cayman S közvetlen befecskendezésű, hathengeres bokszerét keményen hajtja a tulaj. Árt ez neki? Megmértük.
Pedig az Opel Astra OPC 18 éves, újként tovább tuningolták és azóta belekerült 250 ezer kilométer. Mennyire erős most? Lemértük!
Az öreg Mercedes napi használatban van, sokat utaztak vele, hogy eljusson az Erőmérőbe. Érdemes volt, ennél többet futott autót még nem mértünk.
A világ legnagyobb TDI-je V12-es, egy Audi Q7 orrát is majdnem szétfeszíti és papíron olyan brutális, hogy kénytelenek voltunk lemérni.
A britek is tudtak, ha akartak, és bár a 75-ös egy BMW-alapú Rover, a motorja eredeti angol. De megvannak-e a lovak?
Az angol minimálsportkocsiban nincs felesleges elektronika, csak egy nagy motor az orrában. Milyen erős lehet?
Ilyet már nem nagyon látsz: egy rendesen karbantartott, nem sok kilométeres autó a győri négyhengeressel az orrában.
Öthengeres turbómotor: ilyen sem lesz többé, ezért addig kell mutogatni ezeket, amíg köztünk járnak.
A 145 QV mára a sportos kompaktok fehér hollója. Ilyen eredeti állapotú példányt pedig nem is reméltünk. De milyen erős?
Csak egy Opel Astra kombi, legyintesz és megpróbálod lenyomni. Mi a SIDI Ecotec titka? Megmértük.
Hathengeres motor, sportautós külső és rengeteg japán hangulat egy olcsó Mitsubishiben.
Sokszor mondtuk, hogy nem biztos, hogy az erős autók a legérdekesebbek. Az idei top10-es lista erre a legjobb bizonyíték.
A kettes Golf annyira jól sikerült, hogy neki köszönhetően a vacak Volkswageneket is imádják. Lemértük!
Soha fel nem merült, hogy ne lenne utódja, csak most, amikor jobb minden korábbinál.
Egyedileg épített autó, minden részletében eltér a gyáritól és gazdája nagyon lelkes, amikor tizenhat szelepesre alakított motorról mesél.
Sok köbcenti kevés lóerővel? Ezt az alkut nem sokan akarták megkötni. Ennek az autónak a gazdája sem.
Öt henger, nagy turbó és összkerékhajtás egy szép, német kombiban. Milyen erős a történelem első S6-ja?
595 ezer kilométer egy kézről-kézre adott Toyotában, amely sokszor túlterhelve végzi a dolgát több mint húsz éve. Milyen erős?
Most is az első gazdája használja. Mindent megkapott eddig, amire 152 ezer kilométer alatt szüksége volt. Igen, még a szoftverfrissítést is, a dízelbotrány után. Gyengült?
A Cosworth-szel fejlesztették a motorját, a versenypályákon arattak vele és a 2,5-16 ára kilőtt az űrbe. Vajon harminc évesen is erős?
Havassy Péter motorépítő mester lelkes tanítványa elhozta az autóját, melyet motorhiba után élesztett újra. Finoman szólva jól sikerült.
Elvileg 280 lóerős egy ilyen szörny, a gyakorlatban néha 300 és a tunerek simán 400 fölé húzzák a Mitsubishi Evo VI-ot. Megmértük.
A Golf mindig mérce volt, most mutatták be a nyolcadik generációját. Elég ha jobban csinálnak mindent a konkurenseknél, vagy van valami nagy újdonsága is az új generációnak?
Valódi különlegesség, hiszen mára szinte az összes példány elpusztult az eredeti 900-as szériából. De mit tud a legendás, magyar rendőr-Astra a mérőpadon?
Papíron erősebb, mint az aktuális BMW M5, de azért lemértük a Mercedes-AMG E63S teljesítményét, mert nem hiszünk a papíroknak.
Nagyon ritka már ez a széria, ráadásul a sportváltozat eredeti állapotban igazi műkincs. Izgatottak voltunk, de pofára estünk.
Ősbivaly járt az Erőmérőben, tele is bőgte a mérőtermet. Vajon csak a szája nagy, vagy rúgni is tud az amerikai nyolchengeres?
5,5 literes, nyolchengeres szívómotor, egy hátsókerékhajtású Mercedes kupéban. Emlékezzetek a mai Erőmérőre!
Az XM nevű űrhajó huszonnyolc évesen is megdöbbentően jól hozza a régi ígéreteit.
Hathengeres turbómotor, már háromezres fordulaton több mint 250 lóerővel. Persze mi teljesen leforgattuk a BMW M4-et.
A Twinair motor tele van érdekes műszaki megoldásokkal, kicsi, feltöltött, érdekes. Vajon erős is?
Az utólagos led-futóindex menő és látványos, tökéletesen passzol az adott típushoz.
A Volkswagen PD TDI megcsonkított, lekönnyített változata gázolajpárán él, tele van érdekes megoldásokkal. De milyen erős?
Tényleg erősebb, mint az Ezerkecske? És tényleg annyival, mint kéne? Erőmérőn a kocka-ezerötös.
Ezek az autók tényleg növelik az értéküket, főként, ha vigyáznak rájuk. Nagyon jó velük menni, mert hozzák a sportos hangulatot, de nem ütik szét a vesédet.
Megérte ennyi pénzt elkölteni egy második generációs Ford Focusra? Az olajfogyasztás megszűnt, jó a kuplung, de mennyi az erő most?
A V5 típusjelzés mögött egy igazán kretén konstrukció rejlik. Vajon mit tud egy ilyen autó negyedmillió kilométer után?
Repülő szőnyeg a futómű, a formaterv a Lamborghinik rajzolójától jött, a BX-nek mégis küzdenie kell, hogy szeressék.
Nem törődtünk bele, hogy hiányzik 100 lóerő a motorból, ezért belenéztünk a 911 agyába és újra padra tettük.
Mire képes egy prémium kategóriás hűtőláda a legmostohább körülmények között?
3,4 literes, szívó bokszermotor 350 lóerővel - legalábbis papíron. Mi sem erre az eredményre számítottunk.
Már tudjuk, hogy a jövő nem a xenonlámpáké, azt is tudjuk, hogy hamarosan lézerrel világítunk majd, de egyelőre ez még nincs minden autóban.
A nyolc henger féktelen üvöltését nem akadályozzák a környezetvédelmi normák. Imádtuk, ahogy ti is a sorozatunkat.
Érdemes-e más viszkozitásra váltanom, vagy minden mehet tovább ugyanúgy?
Újként lenézték, használt autóként sokkal olcsóbb, mint a 911, mi mégis imádjuk ezért megmértük a teljesítményét.
A dízeleket már most is pokol eladni és ez még csak a kezdet. Ez vár a benzines autókra is? Mi jön? Kérdések és dilemmák előadásunkban.
Nincs turbó, nem zsugorított méretű a motor, keveset fogyaszt és szép a hangja. De vajon erős is?
Filléres élvezet a nyárra ez az amerikai autó, melyben egy japán V6-os bizonyíthat a mérőpadon.
A Volvo 850-ről mindenki hallott, arról viszont kevesen, hogy a csúcsmodellért megőrültek az emberek. Mi is.
Vajon mit tud 20 év után és több, mint 200 ezer kilométerrel maga mögött a 750i? Állítsátok hangosra a hangszórókat!