Imádod? Felfordítja a gyomrod? Kipróbáltuk a Tömb-Hyundait!
Vége a szürkeimportnak, végre Magyarországon is kapható a Staria.
Vége a szürkeimportnak, végre Magyarországon is kapható a Staria.
Sok szempontból messze jár már a konkurencia, de a 10 éves Giuliával szemben nem nehéz. Csakhogy.
Változtattak a vállalkozások alapítási idejét, az árbevételét és a kérelem ismételt benyújtását érintő kitételeken.
Amerikának szól a két bemutatott modell, a részletek alapján nem csak városi pöffeszkedésre szánják őket.
Nem mindenkit feszélyez egy 38 milliós nyitott tetős Mercedes, az én vérem sűrű a kabriózáshoz Magyarországon.
A teljes managementet frissítik, Tavares a megbizatását nem újítják meg.
Interjút adott a BMW M részleg vezetője, Frank van Meel.
Töltés vagy tankolás - tűz szempontjából tulajdonképpen mindegy.
Göteborgban a World of Volvo múzeumot és a töréstesztes labort is meglátogattuk.
50 éves a Turbo sorozat, Románia leghíresebb hágóján próbáltuk ki a történelmi modelleket.
Megtette a hatását az EV-k folyamatos fölénye az újautó-piacon.
Dakar sárga, és alig 1000 kilométer van az E39 M5 órájában.
Kínában mintegy 150 hazai márkát forgalmaznak, de a dominancia egyértelmű.
Kellene egy gyárilag emelt és körbeműanyagozott kupé?
Ha Japán és Dél-Korea legnagyobb autóipari mamutjai partnerségre lépnek, annak oka van.
A szakemberek konténerbe helyezték a maradványokat.
Nemrég röppent fel a hír, ami gyorsan kamunak is bizonyult. Friss belsős információk alapján azonban nem alaptalan.
Vásárlói elégedettséget mért a J.D. Power, sok funkció nem fogja visszahozni a fejlesztésbe ölt pénzt.
Eleve terhes az ország kormánya és a konszern közötti viszony, most egy akkugyáron csúszhat el a rengeteg pénz.
A Semiért felelős részleg vezető pozícióját is meghirdették.
100 milliárdos szélcsatorna, friss akkulabor, Volvókkal és Polestarokkal tömött utcák. Göteborgban és Torslandában jártunk.
Persze kérdés, hogy kit tekintünk elitnek, de biztos van olyan vagyonosunk, akinek ezer lóerőtől és 3 tonnától megremeg a lába.
A sportos Mini-SUV 1,8 tonnányi önellentmondás. Lehet ezen nyünnyögni, csak minek.
Estél már kétségbe, mert nem akart elhallgatni a baba? A tudomány azt mondja, üljetek autóba.
Felére estek vissza a Taycan eladásai, főleg Kínában vesztett piacot a modell.
Villanyautónak jobb, mint volt, de így is ritka luxustermék az elektromos DS 3.
A terepkombi jó alternatívának tűnik, de képességekben az E-osztály All-Terrain nem jobb, mint az SUV párja. Így is öröm, hogy létezik.
Ha mindet eltalálod, kapsz egy virtuális amitakarsz. De nem fogod.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
Ígéretek vannak, de a gyártó pechjére már tesztek is: több, egymástól független forrás szerint a Xiaomi SU7 több ponton is aggasztó problémákkal küzd.
A márka alelnöke, Bernd Körber nyilatkozott a BMWBlognak.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
Sikerülhet a kínaiaknak az, ami az Apple-nek nem: gyártástechnológiával riogatja a hagyományos autómárkákat.
Nehéz a 3 tonnás különcök élete.
Szerinte a józan középút lehet a megoldás: éljenek végre békében a gombok és az érintőkijelzők.
A visszatekintő rovatkezdemény második része: régen volt a 2002.
Múltba révedés, újraolvasás, perspektívába helyezés, kísérleti jelleg.
Létfontosságú kérdésekre kerestünk válaszokat.
A Skót-felföldön teszteltük a világ legtoyotább Toyotáját.
A 911-est és a Minit is zsebre teheted, itt kenyai terepjárónál és olasz-tervezte japánnál alább nem adunk.
Amerikai családanyák és afrikai hadurak számára egyaránt alkalmas, ám az LC valójában három külön típus egyszerre.
Kamehameha, kerekded Fiatok és repülő Porschék. Március elsején hunyt el a Dragon ball géprajongó atyja.
A Bus 142-t egy idealista srác tette híressé azzal, hogy éhen halt benne. Helikopterrel vitték múzeumba, hogy ne okozzon több halálesetet.
Romániától Ausztráliáig, Daciától 7 literes Chevrolet-ig minden megkapta már a nevet. Képes gyorstalpaló Novákból.
Egy Capuccinóval vagy egy Figaróval itt labdába se rúgsz. Középmotoros terepjárócska, kézzel készült retróborzalom és bárgyúság a köbön.
Az ötödik generációs Prius minden, ami a Prius eddig nem volt. Gyors és jól néz ki, de ennek ára van.
Need for Speed, Halálos iramban, Tesco-parkolók - korlenyomat ez a magyar Prelude
Ha kulccsal meghúzni az autót nem elég kifejező, itt egy jobb ötlet.
Január elsején nagyobb földrengés rázta meg Japánt, cunamiriadó is érvényben van.
Kaliforniai, ózdi gengszterek, hol vagytok?
Nem tudjuk, hogy szánnak-e jövőt a formatervezői makettként megörökített típusnak, a fotó mindenesetre igazinak tűnik.
Európának nem osztottak lapot.
Mégsem ücsörgünk majd vákuumcsőben 1200-zal repesztő kapszulákban.
Az M6-oson egy személyautó átszakította a szalagkorlátot. Kidőlt fák és a folyók áradása miatt több utat is lezártak.
Rózsák, napfogyatkozás, gyöngyház és meglepően sok történelem. Na meg egy influenszer ízlése.
Több millió, 2022 novembere és 2023 novembere közötti biztosítási ügyet vizsgáltak.
A kétezres évek elején maradandó reklámok forogtak: az Accord kisfilmje hozta Guy Ritchie BMW-sorozatának és a Sony Bravia pattogó labdáinak szintjét.
Idén majd' 80 modell járt nálunk hosszabb teszten, és további 30-cal ráztunk kezet. Ennyi közé azért jutott csalódás.
Hagyomány szerint szenteste, a szeretet nevében tesszük közzé a levelesládánk aljáról a kozmát. Békesség!