![Fogadnál a gyermeked életére, hogy úgysem lesz baj?](https://kep.index.hu/1/0/3405/34056/340569/34056915_2607821_698c9d4f5f5f4afbab86759e974b784f_wm.gif)
Fogadnál a gyermeked életére, hogy úgysem lesz baj?
Pedig pontosan ezt teszed minden alkalommal, amikor gyerekülés nélkül indulsz útnak.
Pedig pontosan ezt teszed minden alkalommal, amikor gyerekülés nélkül indulsz útnak.
Nem mindegy, hová rakod a terhet, mert amikor az utánfutó becsóvál, könnyen a szembejövő sávban találhatod magad.
Ambrus Attila, az egykori Viszkis rabló erős autókról, nagy menekülésekről, a börtönről, változásokról és új életről beszél a Totalcar autósmozi vetítése előtt.
Összetört autó, megsemmisült mobiltelefon és sérültek. Egy közlekedési baleset után nagyon észnél kell lenned, amúgy padlóra kerülhetsz.
Belenézel a tükörbe és kinézel az autód ablakán, mielőtt kinyitod az ajtót? Ezután biztosan mindkettőt megteszed.
Mit kell tenned, ha valaki megsérült, ha a biztosító nem akar fizetni, vagy, ha nem szeretnél újabb balesetet. Most megtanulhatod.
Minden baleset rengeteg tényezőn múlik, ezúttal egy olyan esetet mutatunk, ahol láthatjátok: az 50 helyett 30 sem életbiztosítás.
Így válnak tragikus valósággá az EuroNCAP töréstesztek. A baleset Magyarországon történt egy itthon átlagos autóval.
A sofőr hiába nézett ki az ablakon és pillantott a tükrökbe. Elindult, majd csattanást és borzalmas zajokat hallott a kerekek alól.
De nem lesz olyan szerencséd, mint annak fiatalembernek, aki egy hajnalon úgy döntött, a sínek közt botorkálva megy haza.
Egymásba rohan két jármű, aztán érkezik a többi. Az egyikben te ülsz. Mit tennél ilyen helyzetben? Elmondjuk, mi a kötelességed.
A Skoda ismeretlen okból állt félre, négy ültek benne, hajlani öt óra volt és akkor hirtelen jött a pótkocsis teherautó.
Az életedről döntesz, ha az úttestre lépsz, miközben autó közeledik. Az ügy, amely gyorshajtóknak és gyalogosoknak is fájóan tanulságos.
Az Ignis 130-cal repült át az M7-es autópálya szalagkorlátján. Az autóban négyen ültek, az egyik öv elszakadt. Mi történt?
De így is belehalt a balesetbe. Miért? Hogyan? Új sorozatunk nem szórakoztató, de tanulságos és megtörtént baleseteket dolgoz fel.
Michelisz Norbi idén történelmet írt, de már 2011-ben is elengedte a rendőr és 50 ezer magyar szurkolt neki a Hungaroringen.
Nem számítanak a vesék és a kompromittáló rokonság, egy kombira nem lehet haragudni.
Több tízezer ember él ma a Földön a légzsáknak köszönhetően. De hogyan működik?
Benzines, de annyit fogyaszt, mint egy dízel. Az új Mazda 3 a belső égésű világ hattyúdala.
2700 alkatrész, elképesztően ötletes megoldások, csak épp a kreativitás szorult háttérbe.
Korábban már 700 millió dollárt is fektetett a Tesla-gyilkos startupba. Cél a karbonsemlegesség.
A japán márka igyekszik magát aszfalt-független mobilitási vállalatként újra pozicionálni.
Az érintett modellek között van a Tiguan, a Sharan, a Passat CC és a 911 is.
10 millió forintért meg is van a tökéletes játékautó, és még vezetni is lehet a kastélykertben.
Nem tudott megegyezni az amerikai óriás a szakszervezettel, több tízezren szüntetik be a munkát.
Mintha egyszerre vonulna fel a BKV, a mentőszolgálat, a rendőrség és a tűzoltóság összes gépe.
Volt egy kis vita a két gyártó között, de 2020-tól egy volt BMW-s vezeti az Audit.
Főleg, ha a dolgozók vicces kedvükben vannak és épp van náluk párszáz bevásárlókocsi.
Alapból nem jó ötlet vezetés közben a telefont nyomkodni, de most egy büntetésbe is belefuthatunk.
Félig motorverseny, félig Woodstock - és mivel viccnek durva, mindenki elkezdte komolyan venni.
Nem hétköznapi technikát kap a GLE 350de, soha ekkora aksit még nem szereltek plug-in hibridbe.
Az új F8 Spider több, mint 700 lóerős és még a teteje is nyitható.
Ennél jobb kilátás talán csak a buborékfülkés helikopterekből van, de az élmény itt annál is közvetlenebb.
A belsőégésű motorok eltűnnek és sokkal látványosabb lett a forma.
A Ford kutatása szerint még van egy kis zavar a fejekben az új technológiával kapcsolatban.
A kis villany Volkswagen így már 260 kilométert tehet meg egy töltéssel.
Egy kis optikai tuning, egy kevés beltéri extra és kész is a Kamiq Monte Carlo.
A fekete BMW sofőrje egy árnyalatnyival jobb pilótának gondolta magát a valóságnál.
Floridában már annyira közel a Dorian, hogy érdemes a könnyebb tárgyakat biztos helyre zárni.
A vagány forma mellé digitális visszapillantótükrök, hátsókerékhajtás és ütős gyorsulás jár.
A spéci felszereltségekért felelős tervezőcsapat nyújtotta be a szokatlan szabadalmat.
Marad a 6,5 literes szívó V12-es, így a 48 voltos hibrid rendszerrel 819 lóerős lesz a Sian.
Az apró Hyundai-t Európában gyártják és kívül-belül alaposan megújult.
Egyelőre mind a kettőnek jár a zöld rendszám a 60 kilométeres elektromos hatótávval.
16 henger, 8 liter, 4 turbó és 1578 lóerő. Ennyi pont elég volt az agyament rekordhoz.
Bevásároltak egymás részvényeiből és közösen fejlesztenek. Cél a költségcsökkentés.
A frissített Macan Turbo így már 4,3 másodperc alatt futja a százat.
Megrázó autózás a tragédiák helyszínére az embernyelven beszélő rendőrrel, a következő Mesterkurzus előadójával.
Jópofa gombócforma, tágas beltér, alacsony fogyasztás, csak ne kéne vezetni.
Kecskeméti a valaha gyártott legerősebb autó kétliteres motorral. Ott voltunk a bemutatón.
Csodás kupék ritka szülinapi együttállása, vendég a nyomokban Datsunt tartalmazó Hangyász.
12 ezer embert küldenek el, mivel 98 százalékot esett a második negyedéves profit.
Skodákhoz rendelhető a spéci szűrővel és szenzorokkal szerelt klíma.
Rendben, hogy az ország se kicsi, de ez azért akkor is szép szám.
Egyfajta váltóversenyről van szó, ahol a staféta egy malac és kurblis a versenygép.
Sokat fejlődött a beltér és több a vezetéssegítő kütyü, de szebb nem lett.
Több, mint 150 ezer kilométernyi utat vizsgálnak, 146 millió HD kép elemzésével.
Csak egy elektromos Ford F-150 és 42 darab sima F-150 kell hozzá. Meg egy vonat.
Ezúttal a BAIC szerzett öt százalékot, de még mindig a Geely a legnagyobb részvényes.
Úgy tűnik nem érdemes megpróbálni, főleg nem gyorsan, főleg nem fogadásból.