Szélcsatorna és repülők, sok vodkával
Egyetemistaként eljutottam Moszkvába, bár az emlékek egy részét mások mesélték el utólag. De a többi olyan volt, hogy még ma sem fogtam fel, hogy juthattam el ilyen helyekre.
Egyetemistaként eljutottam Moszkvába, bár az emlékek egy részét mások mesélték el utólag. De a többi olyan volt, hogy még ma sem fogtam fel, hogy juthattam el ilyen helyekre.
Tajvanról már rég a japánokkal összemérhető robogók érkeznek, a SYM Jet X 125 is ilyen.
A cégautók sokat kapnak, használatból és gondoskodásból is, 200 ezer km környékén meg szabad ilyesmit venni?
A bőrülés koszolódik, megkeményedik és elkezd repedezni, ha nem ápolod, az Alcantara pedig rondán kikopik. Mit tehetsz ez ellen – és mit nem?
Amikor már nem tudsz több erőt kifacsarni a V8-as biturbóból, segítségedre siet a hibridhajtás. És ne priusozzunk itt kérem, 1450 Nm nem viccel.
Ha egyszer a kínaiak vérszemet kapnak, nagy lesz a baj – a Zontes 300-as robogója komoly figyelmeztetés a Hondának, Yamahának.
Egy aggódó anya levele balesetező fia ügyében: derékba törik egy ígéretes életpálya, mert összeakadt egy közúti ámokfutóval?
Többet megy terepen, mint közúton ez a Grand Cherokee, megnézzük, mit tett vele az elmúlt 16 év.
Jóval alaposabban kell dolgozni, ha valódi, tartós tisztaságot szeretnél, és a fura szennyeződésekkel is leszámolnál.
A terep törvényei mások, de jobb ezeket nem a saját károdon megtanulni, amikor egy traktor húz ki a csávából. Már ha az autód egyáltalán a kerekein áll.
Bálint szerint „ilyen jó állapotú, 2003-es autó nem sok van.” De mégis csak egy 19 éves autó, vannak dolgok, amire figyelni kell.
A Kia Sportage nem akar hasonlítani semmire, a pénzéért sokat ad, de durván figyelmeztet arra is, hogy nem minden dupla kuplungos váltó tökéletes.
Kész a motor, következhet a beépítés és az első indítás!
Semmi sem bizonyítja, hogy a szétrohadt autó így ment át a vizsgán és így adták el az életveszélyes Mazdát, amit átíratni sem tudtak.
Amikor jó az autó, mégis zsebbe nyúlós a végeredmény: Beni Audija esetében bő félmilliót ért volna az igazolt szervizelőélet.
A Suzuki Vitara hibrid rendszere saját fejlesztés, de felér-e a mester szintjére? A válasz elég egyértelmű.
A fényezés két legnagyobb ellensége a madárkaki és a tulaj, aki letörli egy pzs-vel. Az autószépítés alapjai kezdőknek, mit csinálhatsz otthon és mit bízz inkább szakemberre, mert többet árthatsz, mint hinnéd.
Tulaj: „ha kér valamit, az pénzbe kerül, nem is kevésbe.”
Nico magyar gyártású CLA-jának a zörgései túlnőttek a szerviz képességein, a kuplung kattogására meg annyit reagáltak, hogy automatát kellett volna venni.
Az Osram Hiéna játék nyertese pedig...
Ahogy a Becsületesnepper is mondja: minden attól függ, hogyan cserélték az olajat a kis dízelben a korábbi tulajok.
Olcsó autó, minden bokorban megtalálható, olcsó alkatrészekkel, mi kell még?
Te ráköltenéd az ára közel kétszeresét? Dániel szereti a kihívásokat, tehát tökéletesen választott.
Ötliteres gépszörny a kihalt luxus-Volkswagenben – mi kell ehhez, ha nem bátorság?
A hengerfej és a fűzött blokk végre egymásra talál, és elkészül a motor!
Létezik autós tréning bérelt autóval? Sokáig volt, aztán megszűnt, de most újra van lehetősége azoknak, akik nem a sajátjukkal szeretnének ügyesedni.
A Becsületesnepper csak annyit mond erre: nincs autó, ami jobban rohadna. De a motor tényleg örök.
Ha van Mercedes, amit senki sem ajánl megvásárlásra, ez az.
Mindegy, hogy i30 vagy Kia Ceed: a bombabiztosnak hitt szívó benzines közel sem az, a dízel tartósabb és megbízhatóbb.
Hyundai vagy Kia, mindegy, a technika közös, és a kérdés is: jó választás a szívó benzinmotor?
Íme az autó, ami tökéletes Magyarországra. Az új Fabia akár egy picit még rosszabb is lehetne, ha olcsóbban adnák cserébe.
A szakértő szerint: „a franciák szeretik a csigát, de nem hülyék”. Hogy mit jelent ez a 308 HDI-re nézve? Szinte csak jót.
A Peugeot 308-hoz egyszerűen nincs jobb motor, de van pár dolog, amire figyelni kell.
Az első kikerülési és rántópados tréningünk képei: változatos pörgések, változatos autókkal.
Az autókat funkciókkal és képernyőkkel is teletömik, mégis piktogramokkal értesítik a vezetőt minden fontos dologról. Felismered a a jelentésüket? Piktogram-totó!
Nyolc év és valamivel több, mint 200 ezer kilométer mérlege egy egyszerű, dízelmotoros, letisztult német kombival.
Ha bejött a B6-os Passat, akkor ezt is szeretni fogod, mert hiába néz ki máshogy, a lényeg ugyanaz, a részletek viszont jobbak. És persze fiatalabb.
"A dugóban üldögélve mindig felmerül bennem a gondolat, hogy vajon miért választják ezt az emberek minden nap?" - a rakpart-lezárás kérdése vidékről, külföldről, autóból és bringáról nézve.
Aki boldogul egy F Astrával, az ezzel is. A kérdés inkább az, hogy hány kisebb javítást bír el a költségvetés.
A filléres autók között a Lanos is egy lehetséges választás, de mennyire borzasztó az állapota húszévesen?
A V60 PHEV-ben egy komplikált dízelmotort bonyolítottak meg egy elektromos hajtással, de ezzel van a legkevesebb baj.
A Volvo kétturbós dízele mellé csomagoltak egy elektromos hajtást is, mennyire félelmetes ez a technika jó pár évesen?
...előtte el kellene végezni a melót, ami ehhez kell. És akkor lehet lezárogatni a rakpartokat és egyebeket.
A Mazda CX-7 még ma is kívánatos külsejű SUV, de igazi sötét ló a használtpiacon. Most megvilágosodunk!
Van két motor, az egyik nem ajánlott. A kérdés, hogy ez az, vagy a másik.
A kicsi szívó benzinmotor a kicsi karosszériában csodákra képes. És úgy tűnik, a közeljövő titkos tippje lehet akár Skoda, akár Volkswagen emblémával.
Motorválaszték nem nagyon van, de hasonló városi miniautót se sokat talál az ember, és mégiscsak egy VW.
Aki ezt tervezte, az nem járt be hiába melózni. Pedig nem igazán jó semmire, legfeljebb arra, hogy megmutassa, milyen egy igazi BMW.
Egy 300 ezernél többet futott, 14 éves autónál biztos jó ötlet egy ilyen impulzusvásárlás?
Egy Merci mégis más, ráadásul olcsóbb egy új kisautónál. Persze az is kérdés, mi baja lehet 300 ezer km után.
A lovak etetésére szánt pénzből mennyit kell a Passat CC javítására felhasználni? Nagyon nem mindegy!
Az első hazai próbakör a Fabiával, van hozzá jó motor is, meg kevésbé jó is, de egy tuti: csakis benzines lehet. Egy biztos: kell némi türelem a hozzá, különösen a 80 lóerőshöz.
Egy Passatnál unalmasabb dolgot nehéz elképzelni, de a VW végre megkegyelmezett azoknak, akik féltek egy Alfát megvenni.
A Duster a ma kapható legolcsóbb, akár terepezésre is alkalmas SUV. Milyen nyomot hagy rajta nyolc év használat?
A Daciák nem túl bonyolult autók, kivéve, ha dízelt veszel. És az egyszerű dolgokat is el lehet rontani.
Miért nem lehet mindenhová kitenni a megfelelő macisajt-táblát? És akkor minden oké lesz.
Akinek van pénze Bálnára, legyen planktonra is! Kérem, tegyék meg tétjeiket, meglesz az idei első milliós javítási árajánlat?
Az igazi álom-Mercedes: ha nem vagy milliomos veterángyűjtő, csak járni szeretnél vele, valószínűleg álmokat kergetsz. Vagy nem?
Hogy lehet ma egy ilyen autót eladni? Nincs más választásod, örülj, hogy nem a Merkúrnál kell megrendelni.
Balázs egy Alfa után keresett valami megbízhatót, és úgy döntött, állapotot vesz, nem érdekli a kilométer.