Verstappen már biztosan négyszeres világbajnok
Ötödik helyével bebiztosította, hogy idén bajnok legyen.
Ötödik helyével bebiztosította, hogy idén bajnok legyen.
Ebből is kimaradunk.
Nem is olyan vészes.
Egy felmérés szerint viszonylag magas azok aránya is, akik indulás előtt sokáig járatják a motort.
Dolgoznak, ahogy tudnak.
Ez mindig így megy.
Ez nem az ő napjuk.
Középszerű, mégis szerethető, csak ne lenne olyan drága.
Lakóautó Isetta, Bentley előtt tisztelgő Morris és egy patkány Lancia Beta is a döntősök között.
Másodszorra kapták el, ez lett az eredménye.
A Mercedes sofőrje egy 26 éves biciklist gázolt halálra tavaly nyáron.
Meglepetés is van, a motorháztető alatt kell keresni.
Elektromos és dízel verzióban is kapható.
Az időzítés nem véletlen.
Európában biztosan.
Ennyire jó lesz.
Az új mérföldkövet egy Denza Z9-cel érték el.
És így már nem kéne vámot fizetni.
Hol vannak látványos fényszórók?
De azért jó időt ment a YangWang U9.
Érdekes adatokat közölt az Accenture.
Jávorszarvas-teszt, máshogy.
Továbbra sem veszik elegen.
Szentségtörés a köbön?
Biztonsági aggályokra hivatkozva.
Európa ebből is kimarad.
Okkal nem csináltak még ilyen Mazda 6-ot.
Fontos piac, úgyhogy nem tágítanak.
A Li-Cycle megkapta az ehhez szükséges hitelt.
2025 második felétől lehet velük találkozni Budapesten.
A gyártósoron dolgozókat még nem érinti.
Valamikor a közeljövőben készülhet.
Szolgálunk és Plaidünk.
Brigitte Lund-Arnold német telemarketinges ült a volán mögött.
Egy alaposa takarítás vár az autóra.
990 milliárd forintnyi jent szeretnének spórolni.
Ez is Z generációs lett; Skyactiv-Z.
Tíz milliárd euró spórolása a cél, ugyanis enélkül lehúzhatják a rolót.
Csak Indiában lesz kapható.
A BMW XM riválisa lehet.
Az Omoda jóval több autót adott el, míg a BYD csak egyel többet, mint a Fiat.
Egy nemrég bemutatott szabadalmuk egy olyan szoftver lenne, ami a vezetésünk figyeli, értékeli és akár korrigálja.
Új márkát és új koncepcióautót is bemutatott az Audi és a SAIC.
A Fordnál tudják, hogyan kell saját autót készíteni egy másik márka platformjára.
Viszont a BMW i5 és a Mercedes C osztály remekelt.
Idén júniusban globálisan mintegy 1,4 millió autójuk volt készleten.
Európának már csak ez jutott.
Oliver Blume elismerte, hogy évtizedekre visszamenően vannak problémáik.
Ezek szerint a tulajdonosok jelentős hányada vigyáz rájuk.
Ez is kapható hétszemélyes kivitelben.
Szögletes, letisztult.
Nagy a baj a Volkswagennél.
Ezzel a Stellantis bukhatja a legnagyobbat.
A két gyártó már orvosolta a hibát, ennek ellenére sokat lopnak belőlük.
A stílus az úr, de egy kis funkcionalitás sosem árt.
Mindent el lehet adni. Még azt is, ami nincs.
Csak az embernek kell jegyet venni.
Lehet szeretni vagy utálni, de neki köszönhetjük, hogy még van Porsche.
Magyarországon is bemutatkozott a BYD hétszemélyes villanyautója, a Tang.