Villanycrossover, amivel BMW pofát akarsz villantani
Az iX2 olyan, mint amikor sok jó hozzávalót bedobálsz egy kondérba, aztán reménykedsz, hogy a végeredmény is kiadja, akár a csípős szósz nélkül is.
Az iX2 olyan, mint amikor sok jó hozzávalót bedobálsz egy kondérba, aztán reménykedsz, hogy a végeredmény is kiadja, akár a csípős szósz nélkül is.
Adott volt az Forma-1-ből örökölt hajtáslánc. Erre jött rá a karosszéria, majd a mérnöki igény, hogy tudja változtatni az alakját. DRS utcai autóban.
A Lamborghini a V10 vége kapcsán ráharapott az analóg fotózásra, a mágnesszalagos felvételekre és a manuális kézifékek dicsőségére.
830 lóerő elég lesz egy 9500-at forgó szívómotortól az orrban, mögötte a klasszikus kétüléses berlinetta kabinnal?
A pályára szánt hipersportautó nyárra lesz kész, Newey pedig csak a fejlesztés befejezése után távozik a Red Bull főmérnöki pozíciójából.
T-Cross és T-Cross között hatalmas különbségek lehetnek, az úthibákat viszont kevés szubkompakt röhögi ki ilyen magabiztossággal.
Ez a program nem arra a szcenárióra készült hogy örökké Lázár János a közlekedési miniszter. - mondta nekünk a főpolgármester-jelölt.
Az All-Terrain kiadásokból csak 12 készül. A Neve a hó, a Sabbia a homok, a Bosco az erdei versenypályák, míg a Terra a murva világát testesítik meg.
Ám a szintén ebből a csomagból épített Volkswagen Polo csak jövőre ünnepel.
Plug-in hibridként a 2,5 literes benzinmotorral, vagy lágy hibridként a 3,3 literes dízellel, ami már a CX-60-ban is remekül szolgál.
Ez még csak az első prototípus, ilyen korán pedig ritkán látunk bele a fejlesztési folyamatokba.
Három nap, változatos terepviszonyok, hangulatos képek a Ford legjobb terepjárójáról.
Van egy kedvenc fám a Bakonyban. Megkerestem a Ford legkeményebb terepjárójával, majd kiköltöztem a vadonba két éjszakára.
ID.3, én téged a hibáiddal együtt is kedvellek. Tényleg. De mondd, miért teszed ily nehézzé a románcunkat? Nagyobb így az élvezet?
Terheléses méréseket végez a BKV, hiszen a cél a CAF villamosok átvezetése a dél-budai fonódó hálózat létrejöttéhez. A kérdés, hogy bírja-e az acél.
Az utolsó benzines M2 már önmagában is egy gyúrós alkat, ám a Performance katalógus ráborítása után tényleg nincs hová bújni vele.
Ez a Corsa legjobb verziója, hiszen a száz lovas motor a hatsebességes kézi váltóval ideális fegyver az 1175 kilós tömeg ellen.
Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
Az új Audi Q6 e-tron quattro a gyorsan tölthető és javítható akkumulátoros, valamint a takarékosabban erős prémium villanyautók hírnöke. Így működik.
A Győrben gyártott PPE motorokból kettővel felszerelve az SQ6 e-tron 509 lóerős a 4,3 másodperces százas gyorsulás érdekében.
Van, ami gyors az egyenesben, és oké a kanyarokban. És van az új csúcs-Porsche, ugyanazoktól a mérnököktől, akik a GT3 RS-t is csinálták.
Háromhengeres motor, emelt, megerősített futómű, és az ötsebességes kézi váltó a könnyen tisztítható beltérrel. Ez a Polo Robust.
A hétezer autós kapacitás megszorozva nyolc hajóval egyenlő 56 ezer autóval, Kínából a világ különböző kikötői felé.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
A V12-es Rolls-Royce Droptail Arcadia a harmadik a négyből, ami készül, és Szingapúrba tart. Az árát csak tippelni lehet.
Egy, két vagy három motorral, 2026-ban egyszerre jöhet az R2 és a ferdehátú R3 is az új platformon.
Szerintük akár ez is lehet az egyedi karosszériák jövője.
A Mustang Mach-E hátsókerékhajtással, a nagyobb akkumulátorral két tonnányi bátorság a Fordtól. Kár, hogy az ígért hatótávolsága hiú ábránd.
Kompresszoros V8 és a kaszkadőrautós korszaknál magasabb összeszerelési minőség jellemzi Ian Callum legújabb büszkeségét, az utcai C-X75-öt.
A Caterham Project V a brit márka első komoly keménytetős sportautója. Egyben az első elektromos is, ami önmagában hatalmas kihívás.
Itt a tavasz, kész is az olaszok legújabb 2+2-es GT-je. A GranTurismo után nyitható tetővel, háromliteres hathengeressel, két turbóval.
Mikor a Chevrolet már az új Corvette Z06-ot is szívómotorossá tette, John Hennessey akcióba lép, és kompresszorral húzza 708 lóerősre a C8-at.
Jön a Denza D9 egyterű, az elektromos Denza N7 crossover, valamint BYD márkanévvel a hibrid Seal U DM-i.
Elektrokromatikus üvegtető, 690 lóerő a hibrid V6-os hajtáslánctól, a százas sprint pedig három másodperc alatt.
A kompakt városi kisautótól sokat vár az MG. A Cyberster a poszterhős, az IM L6 pedig szilárdtest-akkumulátort ígér 2025-re.
A Stellantis új platformja belsőégésű, hibrid és elektromos hajtásláncokra is kész, a Fiat pedig pickupot egyéb életstílus modelleket álmodott rá.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Jön az elektromos G-osztály a Mercedestől, úgyhogy ugyanabból a gyárból jön az elektromos Ineos is, csak egy generátorral megspékelve.
1998-ban megnyerte Le Mans-t, idén pedig megnyerte az Ice Race Aspen közönségét. Mindkétszer Stéphane Ortellivel a volánnál.
Jól megy az 500, de közben álmaimban Dél-Amerika visszainteget, hiszen a Fiat Stradára arrafelé senki nem mondhat nemet.
Az IM L6-ot a Genfi Autószalonon leplezik le, miközben az IM a kínai SAIC Motors Európába szánt prémium márkája.
Kockának kocka, de néhol még gömbölyded is!
Svédországban, a -30°C-os hőmérsékletben boldogan csúszkál a Renault elektromos csúcsmodellje, júniusban pedig be is mutatják.
Tíz évvel ezelőtt a Venom GT a világ leggyorsabb utcai autója lett. Idén Hennessey az F5-tel vág neki, és a gyári autó már kész is van hozzá.
Ha kíváncsi vagy, merre megy a Golf GTI jövője, érdemes megnézni a Cupra új elektromos ferdehátú bajnokát, ami továbbra is hátul hajt.
Utcai futómű, kényelmes ülések, 420 lóerő az ezer kiló alatti tömeghez. Skandináv móka kevesek számára.
435 lóerő elég lesz egy svéd elektromos crossovertől? Közben az XC jelöli a benzint, amíg még lehet.
A csőd közelében a Porsche nyitott volt a külső ötletekre. Ám arra is, hogy ugyanazzal a lendülettel kidobja őket. Mi lett volna, ha győz a Bertone?
Mi van, ha a GMA T.50S megy egy gyors kört Le Mans-ban? Izzanak a leömlők, magas a fordulatszám, ünnepel mind aki él.
Az egyrotoros hatótávnövelővel a Mazda villanyautója már simán elmegy bő 600 kilométert, majd tankolás után annyit, amennyit akarsz. Ügyes kombináció.
Az Opelek kabriósításában jeles Karosseriefabrik Voll KG építette még 1985-ben. Egyedi, legális, 124 lóerős, eladó.
Legalábbis tavaly nyáron beadtak erről egy szabadalmi kérvényt Amerikában. Ez ugyan nem jelent sorozatgyártást, de mindenképp érdekes.
Hivatalosan a koronavírus-járvány, nem hivatalosan pedig az extrém teljesítményű SUV-mánia nyírta ki a BMW I16-ot. Ha valamiért, hát ezért kár.
Almásfüzitőn jártam, Suzukikat láttam.
903 lóerő elég lesz, vagy ezer alatt már nem élet az élet?
Neked melyik a kedvenc Swift generációd? Ha azt mondod, a Cultus, Esztergomban csúnyán néznek.
900 ló, 9,200-as leszabályozás, maximális leszorítóerő a kivehető tetővel. Kell ennél több?
Nyolc évig ők feleltek az első TT gyártásáért, ám akkor mégsem raktak félre egyet maguknak. Most egyre csak nő a vágy.
1986-ban az utcai 959 még nem volt kész, a B-csoportos versenyautóból viszont könnyű volt összkerekes prototípust faragni a 24-órás versenyre.