Az örök monstrum, és a BMW iX
Kerestünk egy helyet, ami olyan monumentális, mint a baltával faragott BMW. Ilyet azért ritkán látni.
Kerestünk egy helyet, ami olyan monumentális, mint a baltával faragott BMW. Ilyet azért ritkán látni.
881 kiló, 210 lóerő: elég jó arány, és még a kormány mögött sem egy kezdő ül: Ámon Olivért talán senkinek sem kell bemutatni. Veszélyben az abszolút?
Az Emira immár egyedül képviseli a Lotus eredeti szellemiségét: pályán próbáltuk ki a márka utolsó benzinesét.
Autók és padkák helyett most bóják között cikázik a 3,2 tonnás mentő-Sprinter, közben a hivatás részleteibe is bepillantást nyújt a legénység.
Egy sokat futott Audit alapul véve néztük meg, hogyan zajlik az automata váltók karbantartása.
A GR86 Magyarországon drága, ahhoz képest nem is annyira erős, nem is annyira gyors. Viszont tud valamit, amit mások nem.
Ha montis vagy, a Specialized megkerülhetetlen. Lehet szeretni, lehet utálni, de a Stumpjumper a mountainbike maga.
A Tesla Model 3 Performance alapból sem lassú, de ezt a darabot egy magyar műhely emelte új szintre.
Az Apple Watch Ultra minden eddigi Apple óránál többet ígér, de az ára még az ő szintjükön is durva. Kaland vele az élet?
Sok gyártó hozott már ki a márkájára matricázott bringát, de a Yamaha nem alibizte el a feladatot.
A RAM 1500 nem a legjobb versenyzésre, de a Zsozé nem fogja elvenni a tüzet.
Finoman hevített MX-5, borzasztó időjárási körülmények, ez vár az eheti Tulaj a Pályánban.
Svédországban ellopják, aztán Ukrajna felett repkednek vele. Annyira meredek történet, hogy akár igaz is lehet, de vajon van alapja?
Kemény kihívói vannak, de az olaszok hagyományosan érzik a tüzet és a stílust. Mennyi jutott belőle az új hobbiterepjárójukba?
Egy számít: a megbízhatóság. Sok olyan hely van a világon, ahol az életünk múlik azon, hogy megáll-e az autó, ide keressük a legjobb megoldást.
Mindent arra kell használni, amire való: az e-Transittal nem járjuk be a fél országot, de városban tökéletes.
DJ-ként már ismered, valószínűleg hallottad is jópárszor, de most Nigel másik oldalát mutatjuk: azt, aki még a japán belpiacos Imprezát is reszeli.
Van az az élmény, amit szövegesen nehéz visszaadni, ezért a cikk után most itt a GT3 RS videós bemutatója is.
Felizzott a lézer-rács, megszólalt a szinti, aztán begördült KITT. A Parkoló Parádé ezúttal a nyolcvanas évekből jelentkezik.
Ez buli, nemtől, kortól függetlenül, egy dolog számít, érdekeljenek az autók és a vezetés. Így lehet kis pénzből nagyot villantani.
A Mercedes 600-asa volt korának legjobb luxusautója, és vonzotta is a pénzes vevőket. Meg a diktátorokat. Rengeteg diktátort.
A futófény, az ezerfunkciós feldélzeti rendszer, a jellegzetes hang: ha 2000 előtt születtél, akkor ezt az autót nagyon fogod értékelni.
A második generációs Ford Focus észszerű választás a használtpiacon, de vajon mit mutat a pályánkon dízelmotorral?
Legutóbb oltári buli volt, most ismét nekiállunk: kihelyezett Tulaj a Pályán a Parkoló Parádén.
A GT3 RS felemel és mélybe lök, megrémít és szórakoztat, szívat és segít. A tökéletes autó továbbra sem létezik, de ez pokoli közel van hozzá.
A W140-es S Merciről sok dolog eszünkbe jut, de a szerénység tuti nem. Ha a szerénytelenségnek lenne szótári illusztrációja, ez az autó lenne.
Japán a sportautót a kütyü felől határozta meg, márpedig, ha van autó, amiben minden benne van az adott korszakból, akkor az a Skyline GT-R.
Százéves a gyártó, amelyik sikeres volt a luxusiparban és a versenypályán is, most összeszedtünk öt különleges Jaguart, amire megéri emlékezni.
Elment az első nyár a Mazdával, és lassan elindult a youngtimerré válás útján. A feladat sok, de az élmény még több, gyere okoskodni.
Képzeljük el talán úgy, mintha az ID.5 a BMW X6-ra akarna hasonlítani, de csak a szteroidot tolja be, meg a kalóriát, gyúrni elfelejtett.
Az autóról tudjuk, hogy gyors, és a sofőrről is. Viszont a pályánk így is tartogat pár kihívást, nézd, mire elég 300 turbós lóerő.
Sportautózni jó, mit jó, fantasztikus, cserébe drága. Mutatunk pár megoldást, amivel talán kevésbé fáj.
Egyszerű kisautónak szánták, ikon lett belőle. Mutatjuk, mennyire sokféle a Renault 5.
Több mint 400 lóerő, szerény fogyasztás, a világ összes kényelme, ezúttal nem Németországból. Ezt tudja az egyetlen V8-as hibrid Lexus.
Ha kell, erőt ad, ha pedig arról van szó, szerény fogyasztást. A baj csak az, hogy finom, precíz alkatrész, ami el tud romlani.
Az E Mercit átmenteni a villanykorszakba komoly feladat, de részint sikerül. Részint.
Sosem volt erősebb, sosem volt gyorsabb és sosem volt feleslegesebb pickup. Most itt van, és mindent letarol.
Azt hiszed, egy 2,5 tonnás SUV csak ellenszenves lehet? Nem! Illetve... kattints, bonyolult.
Rég láttunk autót, ami ennyi odaadással és szenvedéllyel épült, és olyan helyről jön, ahonnan a legkevésbé várnád.
A kétezres évek végén ezek az autók jelentették a német prémiumtrió csúcsát, de van bennük valami, ami miatt még ma is pokoli jók.
Azt gondoltad, versenypályán csak szabadon nyomhatod a gázt? Tulajdonképpen igen, de sokkal jobb, ha ésszel csinálod.
A Telepjárók ezúttal rezsit csökkent, olcsó, olcsón fenntartható kisautókat válogatunk. De mindig jó, ha NAGYON olcsó?
Ha azt mondjuk, versenyautó, akkor azt gondoljuk, gyors, mindegy, milyenek a körülmények. Pedig nem feltétlen van így, mutatjuk, miért.
A Suzuki Vitara hibrid rendszere saját fejlesztés, de felér-e a mester szintjére? A válasz elég egyértelmű.
Egy bringa, mindenre: ezt ígéri az enduro. De szükség van egyáltalán ennyire komoly technikára?
A Tulaj a Pályán sosem a sebességről szólt, hanem, hogy együtt élvezzük az autózást. És előkerül egy régi ismerős is.
Ha volt márkanév, amit megérte megmenteni az enyészettől, akkor ez az. Mögétették végre a pénzt, abból is a jüant.
Sokan hagyták az utolsó utáni pillanatra a vizsgáztatást, megmutatjuk, mit tapasztalnak a vizsgabázisok, és mire számíthatnak az autósok.
A főtengelyen hullahoppozó trochoidok világa elmúlt, de maradt néhány markánsabb darab. Például ez a turbós FD.
A tulajdonos csak egy kényelmes autót akart, hiszen rengeteget utazik, ennek viszont mostanában ára van, amit nem a szalonban fizetünk meg.
Ezen a bulin nem csak támasztottuk az autókat, ó, dehogy. És meglepetés is volt, nem kicsi.
Ilyet más még nem csinált itthon, de milyen jó, hogy megcsinálták. Vadászgép és nyolcvanas évek, Kecskemétről.
A jövő kevésbé zajos, de legalább olyan érdekes, mint a jelen. Megmutatjuk, hogyan fejlesztik a jövőt a magyar szakemberek.
Norbi elhozta a szörnyet, mi pedig csak remegtünk, nehogy baj legyen. A 600-as Piaggio Ape gyors, de félelmetes.
A mondat, amiről sosem hittem, hogy leírom: elromlott a Toyotám! De legalább közösen tanulhatunk az én káromból, szóval gyere, akkut gyógyítunk.
Sokan sokfélét gondolnak a 80-as, 90-es évek Mercedeseiről, most igyekszünk rendszert vinni bele. Az erős, a gyors, és az igazi Merci.
A legjobb élmény az, aminek nincs tétje. Itt van például a Junkwagon, ami egykor egy 3-as BMW volt, most viszont a tökéletes élményautó.
RMS Gerit a Toyota Suprához fűzött viszonyáról ismerjük, de ennél lényegesen több van a fejében. Most arról mesél, hogyan NE építsd át az autód.
A kaszni egy percet sem öregedett, de a motor is legenda lett még éltében. Az utolsó szívó Type-R a pályán!
Rég volt olyan, hogy egy ennyire erős autóval ennyire nem akartam gyorsan menni. De az Aston DB11 Volante egészen másról szól.