Hibás emelő miatt sérült meg egy százmilliós Lamborghini Diablo
Valószínűleg nem bírta a hidraulikus emelő és eldobta az autót.
Valószínűleg nem bírta a hidraulikus emelő és eldobta az autót.
Ők is rácsatlakoztak a Jaguar nagy átalakulásával járó változásokra.
Szép megemlékezés ez a Need for Speed széria 30 éves évfordulójára.
Veszélyhelyzeti üzemmódban vannak, amiből egyedül nem tudnak kilábalni.
Ritka bunkó mutatványt adott elő egy BMW-s nemrég Budakalászon.
A kutatást végző szervezet szerint sok gyártó nem kezeli megfelelően kérdést.
Éppen csak most kezdték el leszállítani az első darabokat.
Megnyitották a rendelést a Honda Civic alapú japán Dodge Challengerhez.
A brit márka vezérigazgatója elmondta, hogy nem egy hagyományos hatótávnövelős rendszerről van szó.
Nem volt jó ötlet.
Még mindig egy praktikus, hétszemélyes családi autó, csak most már bődületesen erős is.
Készül a rendszerváltó csomag, ami rendbe szedheti a budapesti parkolást
Több centi hó hullott le péntek reggelre, ez jelentős fennakadásokat okozott a közlekedésben.
De azért már most megosztottak róla néhány képet.
Nem kértek engedélyt a Bronco név használatára és megtévesztik a vásárlókat.
Korábban álcázott fotókat láthattunk az autóról, most egy részletet is megvillantottak.
Licitálni lehet a tervrajzokra, egyelőre nem is kérnek értük sokat.
Végre megérkezett a Hyundai elektromos zászlóshajója.
Az eredeti autó lényegében az ihletet adta, a lemezek alatt minden más.
Cuki karakterét a brutál építés ellenére sem vesztette el a 2012-es Skoda Citigo.
Súlyos fizikai korlátokat kell ehhez legyűrni.
Az autót gyorsulási versenyekhez építették, ezért kell ilyen pokoli teljesítmény.
Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
Soha nem látott hatékonyságot ígérnek nemcsak a hibrid, de az elektromos változatokhoz is.
Dolgoznak az öregek felújításán, hogy ne kelljen ritkítani a járatok számát.
A baleset során 40-50 milliós kár keletkezett.
Valószínűleg műszaki hiba okozta a problémát.
Szerinte nem lett akkora dobás a 4680, ahogy korábban várták.
Az N7 a Nissan és a Dongfeng együttműködésének első terméke.
A lakóautókat gyártó cégek egyelőre nincsenek felkészülve az elektromos átállásra.
A hibát szoftverfrissítéssel javítaná a General Motors.
Nem igaz, hogy elektromos hajtással lehetetlen szórakoztató hot hatch-et csinálni.
A Jaguar sokat tett fel erre a modellre, jelenleg autót sem gyártanak.
A pilóta nélküli helikopterek olyan helyekre is berepülhetnének, ami emberi pilótával már veszélyes lenne.
Az eredeti 1,2 literes motor valahol 70 lóerő körül tudott, az átépített változat ennek nagyjából a 8-9-szeresét hozza.
A biztosítási csalás felderítése érdekében biológusokat vontak be a vizsgálatba.
Mondjuk a kis turbómotor közel olyan erős, mint a nagyobb V8-asok.
Régebbi autóépítési elvek alapján raktak össze egy igazán potens terepjárót.
A holland Volkswagen szerint van.
Pedig kétmilliárd dollárt költöttek a gyár átalakítására korábban.
A legfontosabb dolgokban fejlődött az EV6, csak abban nem érzem az előrelépést, ami szubjektív.
A forma megosztó, a technika nagyon jó és az ár is kellően alacsony, hogy versenybe szálljon a piac legjobbjaival.
A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
Az új modellben állítólag V8-as turbómotor lesz hibrid hajtással kiegészítve.
A Triumph komplett modellcsaládot húzott fel a retró vonalra és ennek koronázatlan királya a Bonneville T120.
Akár ezer lóerős V8-as motort is rendelhetünk tőlük, és mi döntjük el, hogy mibe szereljük.
Csúfos bukás után kivezették az egyetlen elektromos autójukat, de ezzel nem állt meg az élet.
A sportos Corolla 192 lóerős, változó szelepemelésű szívómotorját a kétezres évek elején a Yamahával közösen fejlesztette a Toyota.
Újabb taggal bővül a Hyundai elektromos Ioniq családja.
A két japán vállalat együttműködése nem lenne új keletű.
Az adók is elinflálódtak, valamit tennie kellett a kormánynak.
Fordulatosra sikerült az idei olaszországi nyaralás, de egy biztos pont volt benne: a hibrid Ford Kuga.
Olvasónk egy korábbi ügyfelén próbál segíteni, akinek autója ritkán fellépő, rejtélyes hibától szenved.
A sportkombik piaca nem tűnt el, csupán a kordivatnak megfelelően átalakult.
A rendszer nem csak a benzint és az áramot kombinálja, hanem a folyékony autógázt is.
Az elmúlt fél évet egy Xiaomi SU7-tel töltötte és fantasztikus autónak tartja.
Nem látja értelmét egy 25 000 dolláros, átszámolva 9,3 millió forintos, kis elektromos autónak.
A férfi először hátrarepült, az autó viszont ezt követően sem állt meg.
Akármennyire is gondolkozok, főleg Európában nem tudnék még egy olyan ár-értékarányú sportautót mondani, mint az új Ford Mustang.
Az egyik leglátványosabb statikus kiállítási elemet szerintem a Citroën hozta a 2024-es Párizsi Autószalonra.