Mozit vetít a fényszóróból, és lábon jött Kínából Párizsba az Aito
Jó minőségű kínai autók érkeznek, és előbb-utóbb Magyarországon is kaphatók lesznek.
Jó minőségű kínai autók érkeznek, és előbb-utóbb Magyarországon is kaphatók lesznek.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
A Toyota erődemonstrációs házibuliján jártunk.
Szinte minden konkurense kihullott, így kategóriájának egyik legsikeresebbje lehet, kérdés, maradtak-e még vásárlói.
Cserébe feltűnően sok extra van az alapmodellben is.
Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
195 lóerő, 8 másodperces gyorsulás és 4,4 literes fogyasztás – papíron korrekt csomag érkezett a kisautók közé.
Zolee a Polski Fiattól és a Ladától a Daewoo-n át jutott el a német prémium trióig, egy Audi és egy BMW után vesz Mercit. Mi pedig átvizsgáljuk!
A berlini autópálya-körgyűrű zsúfolt hely, de néhány önvezető EQS elfért rajta, és meglepően jól működött a rendszer.
235 ezer forint, és ismét lesznek bajuszkapcsolók az új Model 3-ban, de kompromisszumok azért vannak.
A BYD már a hetedik legnagyobb autógyártó a világon.
Kevés ember vágyik erre a típusra, de aki igen, az annál lelkesebben. Tibor maximalista, a gyárias 309-ét pedig ennek megfelelően tartja karban.
Zsoltnak álomautó volt, de tudja, hogy az álmokért küzdeni kell, és rendesen költ erre a Mercire. Mi van még hátra?
Bő 10 millió forintért is bőven bele lehet kötni az új Dusterbe, viszont a külső-belső design előtt leborulok.
A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Mire eljutott hozzánk, használt autó lett, nem olyan, mint újkorában, de így is lenyűgöző, és teljesen biztos, hogy egyszer klasszikus lesz.
Tulajdonképpen egy öreg Lexusra sem volt igazán szükségem, de végül kettő is került a ház elé – még a színük is ugyanaz!
A modell szoros rokonságot mutat egy olyan Audi modellel, amit jelenleg is Győrben gyártanak.
Elegáns autó, nagyon finom működéssel, kedvező fogyasztású V6-os hibriddel, csak az inverter és a vezérlés szavakat ne halld sokszor.
Az E31 önmagában is egyre kívánatosabb, de modernizált külsővel és motorral, nagyon igényesen nyúltak hozzá.
Az üzemanyag párolgásszabályzó tartályával van gond.
A típus, amiből rengeteget tuningoltak, törtek és hajtottak bele a pusztulásba, a túlélőket pedig egyre jobban kell becsülni.
Lehetsz kezdő vagy haladó, mindig találsz olyan típust, ami többet mutat nálad annál, amennyiért az autód vetted.
Nagy csomagtartó, tologatható hátsó ülés, több jópofa extra: elég lesz ez ahhoz, hogy a vevők is megtalálják a Renault hatalmas palettáján a Symbiozt?
Mátyás szeretett volna egy viszonylag fiatal, tágas, kényelmes, automata autót, és nem érdekelte a kilométer.
Akik előre foglaltak, megkapták az autójukat, innentől szinte azonnal elérhető a Tesla monstruma.
Persze ez csak egy véletlen. Az emberszerű robotok első tesztjei sikeresek voltak, de egyelőre még nem állnak be dolgozni.
Vad kapkodós szerelés előzte a MűhelyPRN forgatást, és még így sem értem a lista végére, sőt.
Ahogy egy szép autó lehet rossz, úgy egy csúnya autó is lehet jó, költeni viszont egy ennyire olcsó autóra is kell.
Az MX-5 sosem volt ennyire jó: élénkebb az önzáró diffi, gyorsabb a gázreakció, frankóbb a kormányműve, szóval most kell elkaszálni Európában.
Megbízható dízel igáslovamat izgalmasabb típusra cseréltem: megindult, de még nem ért véget a pénztemetés.
Valós körülmények között is lehetséges, ha jól megtervezed az utat és vannak töltők.
Árpád vállalkozásához, munkatársnak vett egy teherautót, ennek megfelelően rendben tartja, de elég sok pénzt is költ rá.
Fapados, billegős, gyenge, viszont 5 millió forint alatt lényegében egyedül van a piacon, és ami tíz éve gagyinak hatott benne, az ma nosztalgikus.
A legenda, ami egyben egy 10 millió forintos használt autó: versenypályán, napi közlekedésben, netán múzeumban a helye?
Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
2,4 millió forintért ennél szórakoztatóbb új járművet keresve sem találsz, kiváló egyvelege a finom műszerségnek és a tahóságnak.
Hozzávalók: dodgem öntőforma, egy fél motorkerékpár, egy törött Chevrolet Aveo, illetve rengeteg szakértelem és türelem.
Ennyi pénzért persze nem hibátlan, és elég messzire is kell menni érte.
Nem mindegy, hogy a haverok előtt, anyagilag, vagy az UV-tól égsz le egy kabrió PT Cruiserben, de egy biztos: hangulata lesz!
38 év után tér vissza az európai Ford-kínálatba a Capri, de nem egészen úgy, ahogy elsőre elképzeled.
Heti olajcserével taxiznak vele éjjel-nappal, cél a tízmillió kilométer.
Az EuroNCAP friss közleménye alapvetően jó híreket hoz, és van rajta két kínai meglepetés is.
Sándor a kínálat tetejéről, első hallásra sok pénzért vett öreg Audi A6-ot, de bízik benne, hogy kincset talált. Megnézzük!
Nem az a kérdés, hogy lehet-e 3 millió alatt középnagy túraendurót venni, hanem, hogy szabad-e. QJ SVT 650 az SRT 800 S ellen!
Másnak csak egy öreg japán autó, Szaszának viszont beteljesült álom ez a Toyota, pedig tudja, hogy költeni kell rá.
Négy éve létezik, de még mindig olyan, mintha egy éles fegyver venne körül.
Izgi lenne, de sajnos mindent azért nem lehet. De egy Budapest 24h azért összejött a vadiúj Swifttel, ami épp japán, mégis szinte már annyira magyar, annyira a miénk, mint a franciáknak a croissant. "Megkóstoltuk", Ti pedig megnézhetitek videón.
A budapesti díszbemutatóra egy olyan autót hoztak el, amit eddig csak pár tucat ember láthatott Rüsselsheimben.
Megkapod az életérzést, és egy minőségi motor van alattad – a Harley ajánlata erős, de a 15 millió forintos áráért végig is dolgozol egy fél életet.
1,5 millióért ez az SH125i pontosan azt adja, amit ígér. Több rohangálhatna belőlük az utakon.
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.
Ákos egészen Nizzáig repült, hogy kipróbálhassa a 450 lóerős Mustang Dark Horse-t.
Szinte új és nagyon jól felszerelt, de ez az összeg így is döbbenet.
Évi 120 ezernél is jóval többet akarnak: munkaerőt toboroznak, akkuért tárgyalnak.
Van helyette telefontükrözés, azon meg olyan navi megy, amilyet akarsz.
Filléres típus, kedvező alkatrészárakkal, mégis nagy csapda lehet egy rossz állapotú példány belőle.
Egy japán autónak ne legyen lelke! Pláne ne ilyen!
Amikor az autókereskedő magának vesz autót, ritkán szokott nagyot hibázni – átnéztük Balló Marci kollégánk hobbiautóját.
Talán megöregedett a kategóriája, de a Simply Clever-bomba még mindig vonzó.