Ezt nevezem piaci túlsúlynak!
Akit traumatizált a Talento, annak a Scudo lesz a terápia.
Akit traumatizált a Talento, annak a Scudo lesz a terápia.
Mindent tud, amit a motorokban szeretsz, kivéve a hangot. Mindent tud, amit a motorokban utálsz, kivéve a hangot.
Az vesz ilyen motort, aki nem keresi a bajt. De úgy akar kinézni, mint aki igen.
Nemcsak újra tudtuk indítani, hanem sikerült visszatérnünk a gyökerekhez. A lényeget pedig továbbra is kipipálhatjuk: még mindig ez az év bulija.
Nyilván a helyszínről az igazi. De mikor érdemes érkezni?
Aki elhitte, hogy nem minden az utolsó pillanatra készül el, az nem látott még motorsportot.
A Totalbike24 előszele összefújja a garázsomba a szemetet.
Furcsa dolog ez: ha drágán adják, akkor luxus, de ha ugyanazt amúgy megkapod olcsón, akkor átverés.
A HJC csúcs versenysisakjában ha csak a boltig mész, akkor is érzed, hogy a világ királya vagy. Na, egy kicsit tovább mentem.
A nagykönyv szerint ez az a műfaj, amire az elektromos hajtás nem alkalmas. Pontosítanék: nem mindegy, hogy órabérre vagy teljesítményre fizetnek.
Ha volt márkanév, amit megérte megmenteni az enyészettől, akkor ez az. Mögétették végre a pénzt, abból is a jüant.
Az utolsó üzenete így szól: "fel a fejjel, maradj hűséges, maradj szabad és értékeld a becsületet."
Nem tudom, mit ártott a szerencsétlen és jellegtelen Astra kombi, de a titokzatos állat és a műszaki hiba egymás után csaptak le.
Graham Jarvis történelmet írt az Erzberg Rodeón, aztán kizárták.
Századik alkalommal indulnak fel a versenyautók a hegynek, idén is az elektromosak az esélyesek.
Az orosz kormány autóvásárlási támogatással próbálja menteni az ötödére összeesett autóiparukat.
Azon a héten minden nap péntek volt a gyárban.
Bármennyire is elavult az egész koncepciója, mégis ezen a motoron érhető tetten a legtisztábban az, ami az egész japán motorgyártást naggyá tette.
A Ducati pilótája jövőre a KTM gyári csapatának a pilótája lesz a MotoGP-ben.
Az otthon szerelők a hulladékudvarokban adhatják le díjmentesen, a hivatalos szervizeknek viszont már nehezebb dolguk van.
Utána jártam a pletykának, és megpróbáltam a forgalmis trükköt. Végül meglett, hogyan lehet hatósági áron tankolni, és még hazudni sem kellett.
A segédmotoros kerékpárokat, becslések szerint legalább 100 ezer járművet, mintha teljesen elfelejtették volna.
Kérdéses, hogy a magyar és külföldi vásárlókat megkülönböztető szabály mennyire felel meg az uniós jognak.
A komoly, ipari darabok 100 ezer felett kezdődnek, megnéztük, mit tud az áruházas ultrahangos tisztító tized annyiért.
Friss jogsihoz szeretnék valami idomosat, de akár a naked is szóba jöhet.
A motoros farmereknek ez a motorosabb vége: az utcai megjelenés helyett a praktikus funkciókra mentek rá.
Mintha valami titkos, kísérleti modell lett volna - de nem, létezik és ki is próbáltam.
Két napig tartott a büntetőkampány, sima buszsávozás és szabálytalan parkolás mellett telefonozó, záróvonalat átlépő és piroson áthajtó is fennakadt.
Csak a buták nevetik ki. Az okosak vele együtt nevetnek. És mivel mindenki nevet, ez 2022 legjobb poénja.
Az új szabályozás nem támaszt megugorhatatlan akadályokat, a fuvarozók inkább a büntetésre utazó ellenőrzésektől tartanak.
A belföldi és nemzetközi áruszállítással foglalkozó vállalkozásoknak külön engedélyre lesz szükségük, különben akár 800 ezres bírságot kaphatnak.
Ha nem megy, nem foghatod a motorra: ez csak rajtad múlik. El kell hinni, és nem szabad elvenni.
Idővel megtanulod megmagyarázni az impulzusvásárlásokat is, utána meg a régi kedvencek halmozását sem lesz nehéz indokolni.
Vagy arról van szó, hogy ez tényleg nem jutott másnak eszébe, vagy csak nem tudták volna ilyen jól megcsinálni.
Olyan sok szempontból jó ez a gyártóknak, hogy nem fognak kihátrálni belőle. Bárcsak tévednék, és nekünk is jó lenne.
Most már biztos, hogy a következő évek slágere a rali stílusú túraenduró lesz.
A kettő közül az egyik olcsón fenntartható, kockázatkerülő megoldás. Na, vajon melyik?
Márkákról lehet vitatkozni, az ízlés dolga, de jelenleg az FIM minősítésénél nincs feljebb.
Ilyen motort nem veszel véletlenül. Ilyet azért veszel, mert ez kell. Nem ilyen, nem hasonló, hanem EZ.
Az NT1100 papíron mindent tud: kényelmes, praktikus, nyomatékos, modern és könnyen kezelhető. De mit kellett beáldozni a sok jóságért?
Nem a szükség hívta életre, az biztos. Se nem különösebben praktikus, és ennyi pénzért kizárólag erősebb motorokat kapni. És a trükk: mégis viszik.
Nem olyan egyértelmű, mint egy Honda RVF, nem olyan látványos, mint a Yamaha OW02, nem akkora legenda, mint a Ducati 916, de ha megérted, te is szerelmes leszel.
A motoros kategóriában jövőre nem indítanak gyári csapatot.
A statisztika szerint a telefonozás az ittas vezetésnél is veszélyesebb. De a bajt, amit a telefon okozott, pont a telefonok oldhatják meg.
Láttam én már ezt a cselt, amivel egyszerre két támadást is leszerelnek: a hőbörgőket és a kekeckedő újságírókat.
Ha az egyik véglet a csomagtartóban alvás, akkor ez a másik. Ilyen a Magyarországon készülő guruló apartman.
Bírnia kell a rossz utakat, és férjen el rajta egy bevásárlás. A száguldás nem érdekel.
Kéne egy kényelmes cruiser, ami nem is bálna. De mi lesz a megbízhatósággal?
Ez az úgynevezett kiszálló motor. Amikor a képzeletbeli listádon az összes többit kipipáltad, akkor megérkeztél ehhez.
A következő három hétben Kőbánya-Kispest és Vecsés között ingyen szállít utasokat egy hidrogéncellás busz kísérleti üzemben. Kipróbáltuk.
A 16 éves motorversenyő edzésen esett, és szenvedett végzetes fejsérülést.
Hát még ha patent lenne! De így is csak ránézni rossz - nem is értem, hogyan lehet ekkora kontraszt a külső és a technika között.
Ha a menet kijön, ez bemegy, és jobb lesz, mint az eredeti.
A népek rápörögtek a 110 kilóhoz tartozó 80 lóerőre és végtelen nyomatékra.
Többek között testi sértéssel és emberrablással gyanusítják a szokatlan neppertrükköt bevető három férfit.
A Ninja 400-ból ismerős kéthengeres motort támogatja meg egy 48 voltos villanymotor.
Egy sor új modellbe szórta bele a Harley az 1916 köbcentis csúcs blokkját.
Az ilyen bírságbegyűjtő-akciók nem fogják megváltoztatni a közlekedési morált.
Aláírom, nem nagy sztori: kerestünk és találtunk egy jó embert. Így működik a TC.
Napi kétszer húsz kilométer ingázásnál kéne kiváltania az autót.