Kilövésre kész a budapesti időalapú mobiljegy
De mégis Tatabányán vezették be. Az e-jegyrendszer pedig Debrecenben és Paks környékén debütál.
De mégis Tatabányán vezették be. Az e-jegyrendszer pedig Debrecenben és Paks környékén debütál.
A regisztrációs folyamat és a vásárlás kicsit nehézkes volt a metróállomás forgalmában, de a használat gördülékeny.
Tarlós és Pintér belengette az új elektronikus jegyet, eszerint két hónap múlva már mobillal mehetünk a reptérre.
A közgyűlésen döntöttek a Budapesti Kábítószerügyi Egyeztető Fórum létrehozásáról is.
Végső döntés született a Bálnáról, a Hungexpón 50 milliárdos fejlesztés indul, lesz a MÁV-val és a Volánnal közös e-jegyrendszer 2020 végén.
A kikért dokumentumok szerint négy jól fizetett tanácsadó is ismerte az e-jegy botrányos helyzetét. A főpolgármesteri hivatal cáfol.
A fővárosi közgyűlés felmondott Dabóczi Kálmánnak, és kinevezte Nemesdy Ervint.
Tizenkét automatán tesztelik az új funkciókat, amik megnehezítik fosztogatást.
Ahogy Tarlós ígérte, a Fővárosi Közgyűlés elé kerül Dabóczi Kálmán leváltása, jön Nemesdy Ervin.
Már csak néhány év, és talán használni is lehet majd.
Választ várnak arra, miért dőlt be a BKK elektronikus jegyrendszerének projektje. Tarlós feljelentette a projektet.
A BKK projektje a Volán, illetve a MÁV országos e-jegyrendszer-projektjére fog rákapcsolódni.
2004 óta téma az e-jegyrendszer bevezetése Budapesten. Demszky kezdte el, Tarlós vette újra elő, de sok év és sok milliárd forint után továbbra sem tartunk sehol.
A BKK felmondta az évek óta csúszó e-jegyrendszer kiépítésére kötött szerződést, Tarlós pedig kirúgja a BKK vezérigazgatóját. Elcsíptük a főpolgármestert.
Változnak a projektet felügyelő főpolgármester-helyettes feladatai is.
Az sem lehet igaz, hogy Tarlós István ne tudott volna az indulás előtt becsődölő projekt állásáról.
A tavalyi év öt legbénább céges reakciója közé került az amatőr hekkerre rendőrt hívó cég.
A Sütő utcai kijáratnál lehet majd megnézni, egyelőre csak mutatóban lesznek ott.
Három nyomozás is indult, ebből vajon hány foglalkozik a súlyosan hibás rendszerre elköltött közpénzekkel és a BKK felelősségével?
Ismeretlen tettes ellen tettek feljelentést.
A Mol városibiciklis adatbázisának szegényes védettsége miatt indít eljárást Péterfalvi Attila.
A Magyar Idők szerint komolyan tesztelték a jegyrendszert bevezetés előtt, és a BKK nem hibás, mindenért a T-Systems felelős.
Ez persze nem mentség a webshop biztonsági hibáira, elavult védelmet sehol nem szabad alkalmazni. IT-biztonsági szakértővel beszélgettünk a magyar helyzetről.
A T-Systems állja a fejlesztés költségeit, és lesz majd hibavadász rendszerük is.
A válságkommunikáció komoly szakértelmet kíván, de a BKK és a T-Systems ennek láthatóan híján van. Mit rontottak el a vállalati kommunikációban?
A Kormányzati Eseménykezelő Központ felhívásban bátorít minden bejelentést. És még a rendőr se fog csöngetni reggel.
Aki online vett jegyet, annak kiszivároghattak a megadott adatai és a jelszava. Hatalmas biztonsági rések voltak a rendszerben.
A jegyvásárlás ügyében mindenről a Főváros Közgyűlése dönt, a jegyzőkönyvekben azonban nyoma sincs az e-jegynek.
A keretszerződés lehetőségeivel nem élt a közlekedési vállalat.