Baráti tanácsokat kapott az MNB

2010.05.05. 08:39

Iglódi Csaba Netaktív Kft.-jével kötött tanácsadói szerződést a Magyar Nemzeti Bank abban az időben, amikor Iglódi neje, Iglódi-Csató Judit volt az MNB kommunikációs vezetője, írja a Magyar Nemzet. A lap értesülései szerint a Netaktív 2008-ban volt beszállítója a nemzeti banknak.

Simon András, az MNB szóvivője megkeresésünkre cáfolta, hogy a Netaktív beszállítója lett volna a jegybanknak. Mint mondta, egyetlen kapcsolatuk a Netaktívval az volt, hogy két, a pénzkultúrával foglalkozó munkatársuk darabja 77 ezer forintért jegyet vett a Netaktív által szervezett Magyar Fogyasztó konferenciasorozat pénzügyi tudatosságról szóló előadására.

A Magyar Nemzet állítása szerint 2009. februárjáig Iglódi egy másik cégével is kapcsolatban állt az MNB. A lap szerint a B&P Social Branding Kft.-ben Braun Róbert, az MNB jelenlegi kommunikációs főtanácsadóján kívül Iglódi is érdekelt. Braun megkeresésünkre tagadta, hogy Iglódi partner lenne a cégében.

Az MNB tájékoztatása szerint a B&P közbeszerzési eljárás során nyerte el a megbázást, 2008 szeptemberétől fél éven át dolgozott a jegybanknak. A cég startégiai tanácsadást nyújtott havi félmillió forintért.