Médiakampányt indít a "Jó Állam" bemutatása érdekében a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM). A minisztérium a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel kötött szerződést február 15-én médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi, BTL ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére. A céget nyílt közbeszerzési eljárás során választotta ki a minisztérium.
A Bell and Partners által elkészítendő kampányok fő célja, hogy bemutassa, értelmezze és megértesse a jó állam fogalmát és szerkezetét, "amely az elmúlt két év átalakításainak következtében kézzelfogható valósággá vált" - közölte a tárca.
A szerződésben vállalt feladatokat - köztük média- és márkakommunikációs stratégia kidolgozását, médiakampányok tervezését, médiavásárlást, kampányok utóértékelését és kutatások elkészítését, kreatív tervezést, kivitelezést és gyártást, valamint reklámügynökségi és online kommunikációs feladatokat - 2013. május 31-ig kell elvégeznie a cégnek összesen 35 millió forint plusz áfa keretösszeg erejéig.