Gyorsan kellett valakit találni 1,57 milliárdért a kormányablakok népszerűsítésére

2015.11.17. 23:51

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 1,57 milliárd forint értékben írt ki közbeszerzést a kormányablak népszerűsítésére – írja a Napi.hu. A közbeszerzést a HG 360 Reklámügynökség Kft. nyerte meg; a cég feladata, hogy bemutassa és népszerűsítse az uniós társfinanszírozással készült kormányablakok működését.

Az 1,57 milliárd (bruttó kétmilliárd) forint fedezi a médiavásárlás, a kreatív tervezés és a gyártás költségeit is. A gyorsított meghívásos közbeszerzést a HG 360 egyedüli ajánlattevőként nyerte meg; az eljárás eredményéről október 12-én döntöttek.

A hivatal a sürgősséget azzal indokolta, hogy a 2007-2013-as uniós időszakra vonatkozó technikai segítségnyújtási keretet 2015 végéig lehet felhasználni. 

A HG 360 részt vett a kormány migrációs kampányának szervezésében is; ezért kétszer kaptak nettó 300 millió forintot. A első szerződést júliusban, a másodikat szeptemberben kötötték. Az ügynökség részt vett a Miniszterelnökség „A magyar reformok működnek” kampányában is.