Sámuel, Hajna
19 °C
30 °C
Index - In English In English Eng

Külföldön is híre ment a Vs.hu-t pénzelő MNB-nek

2016.04.26. 08:13

Nagy visszhangja volt a világsajtóban is az MNB unortodox pénzköltésének, amelyből a Vs.hu-nak is jutott, kiváltva a portál tiltakozó újságíróinak lemondási hullámát.

A 444.hu szemléjében a Financial Times cikkét említi meg, amelyben a lap a szintén felmondott Kósa Andrást idézi. „Az összeg meglepően nagy volt, és súlyos etikai kérdéseket vet fel, hogy ennek elnyeréséért nem volt nyilvános verseny” – mondta az újságíró.

Az MNB ügyeiről a Bloomberg is írt, megemlítve, hogy Matolcsy Györgyöt MNB-elnököt az ellenzék lemondásra szólította fel, a Reuters pedig arról írt, hogy az ellenzék a legfőbb ügyészhez fordult. A cikk nem ír arról, hogy Polt Péter érintett saját felesége révén, aki az MNB által létrehozott Pallas Athéné Domus Scientiae Alapítvány felügyelőbizottságának elnöke.

Az Abcnews szintén hírt adott arról, hogy a Vs.hu tucatnyi újságírója felmondott.