Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMNagyon sok embernek a televízión kívül nincs sok választása, ha a szabadideje eltöltéséről van szó, így a tévézés jelenti a közösségi, társas életet, kikapcsolódást – olvasható a Központi Statisztikai Hivatal 2013-as tanulmányában, ami a hazai kultúrafogyasztási szokásokról szól. Ez sok tényezőn múlik persze, az életkortól kezdve a településméreten át az iskolai végzettségig.
Önmagában az, hogy egy szegényebb házban is ott van a laposképernyős tévé, Kiss Dávid szerint nem jelent fényűzést vagy luxust, a szerényebb körülmények között élőknek is ugyanazok az igényeik, mint másoknak.
(Fotó: Magócsi Márton / Abcúg)Az internet beszivárgására a szociológus a miskolci Számozott utcákból hozott példát, ahol sok családban azért lett igény az internetre, hogy a korábban Kanadába emigrált családtagjaikkal tudják tartani Skype-on a kapcsolatot.
(Fotó: Magócsi Márton / Abcúg)Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM