Nándor
8 °C
19 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Csak az utasokat vitte el a Kanári-szigetekre a Ryanair, a csomagokat Budapesten hagyták

trav
2018.07.15. 22:08 Módosítva: 2018-07-16 14:02:49

A Ryanair mai Budapest-Las Palmas járatával a csomagok jelentős hányada nem érkezett meg, emiatt 70-80 utas csomagok nélkül maradt a Kanári-szigeteken, tudtuk meg egyik olvasónktól.

A reptéri botrányról a Blikk is beszámolt, ők egy utasra hivatkozva azt írják, közel 200 ember csomagját keverték el. A lap szerint már a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is gond volt a járattal, a csomagfeladás órákig tartott, kígyózó sorban álltak az emberek, hogy feladhassák a bőröndjeiket. Végül a Ryanair gépe egyórás késéssel felszállt Budapestről, de az utasokat újabb hidegzuhany érte, amikor megérkeztek a Kanári-szigetekre, a Las Palmas-i repülőtérre:

a terminálra érkezve közölték velük, hogy az összes feladott csomag Budapesten maradt, ugyanis a pilóta egy óránál tovább nem várt tovább arra, hogy a földi kiszolgáló személyzet befusson a bőröndökkel.

"Egyből a Ryanair ügyintézőjéhez küldtek mindenkit, legalább 80 embert, a többieket egy másik ablakhoz, hogy jegyzőkönyvben tehessenek panaszt, amiért nem érkezett meg a csomagjuk. Itt is több órát kellett sorban állni, mire felvették az adatainkat, ráadásul megnyugtató hírekkel sem tudtak szolgálni. Azt a tájékoztatást adták, hogy legkorábban szerdán kaphatjuk meg a holmijainkat" – nyilatkozta az egyik utas a Blikknek.

Nem a futószalag romlott el

A Budapest Airport kommunikációs igazgatója, Hardy Mihály kérdésünkre megerősítette, hogy maradtak csomagok Budapesten, viszont részleteket nem árulhatott el, mert arra csak a Ryanairnek van joga. Viszont a Blikk információját, ami szerint a csomagok egy meghibásodott szállítószalag miatt maradtak Budapesten, egyértelműen tagadta.

"A tegnapi este során olyan cikket jelentettek meg (a Ryanair – Las Palmasba tartó járat utasairól) ami azt állította, hogy meghibásodott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a check-in után a poggyásztovábbító szalag. A valóságban semmilyen műszaki meghibásodás a poggyász szalaggal nem történt, az erről szóló álhírek viszont alkalmasak a Budapest Airport jó hírnevének csorbítására. A valóságban semmilyen műszaki meghibásodás nem történt poggyász továbbító rendszerrel a budapesti repülőtéren” – írta nekünk hétfőn Hardy Mihály.