Mobilja törlesztőrészleteit követelte az egyik telefonszolgáltató cég a Hableány elhunyt matrózától
Azt követeli az egyik telefonszolgáltató cég a Hableány elhunyt matrózától, hogy egy összegben fizesse ki a korábban részletre vásárolt mobiltelefont. A Blikk arról ír, hogy a cég már több felszólító levelet is küldött a férfinak, ám Pethő János idős édesanyja nem tudja (és nem akarja) kifizetni a több mint százezer forintos összeget. A lap szerint az elhunyt matróz még 102 520 forinttal tartozik.
Bár az elhunyt matróz öccse Pethő János halotti bizonyítványát is bemutatta a telefonszolgáltatónál, a cégnél pedig megígérték, hogy méltányosságból elengedik a tartozást, augusztus végén újabb felszólító levelet küldtek a családnak.
A lap megkereste a telefonszolgáltató céget, amelynek illetékesei annyit válaszoltak, hogy kivizsgálják az ügyet.
A Hableány május 29-én süllyedt el, miután ütközött a Viking Sigyn szállodahajóval. A Hableány fedélzetén 33 koreai turista és 2 fős magyar személyzet volt. Az ütközést heten élték túl, 7 holttestet még a tragédia napján megtaláltak Budapesten. Július eleje óta már csak egy ember holtteste nem került elő a Dunából.
Frissítés: A Vodafone arról tájékoztatta az Indexet, hogy azonnal kivizsgálták az ügyet, és méltányosságból jóváírták a tartozást. A szolgáltató a döntésről értesíti a családot. A szolgáltató a család elnézését kéri, mély részvétét és együttérzését fejezi ki.
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.