Megint nem férnek be a villamosok az új kocsiszínbe
A Síndöcögények, főleg a sárgák nevű indexes szakfórumra tettek ki a tagok egy belső hirdetményt, ami arra figyelmezteti a villamosvezetőket, hogy hajtogassák be a szerelvényeik visszapillantó tükreit, ellenkező esetben letörnek a felújított zuglói kocsiszínbe beálláskor.
Az átépítés utáni bejáráskor ugyanis
megállapításra került, miszerint a járművek tökrei több kapuhoz is hozzáérhetnek.
Az 1899-ben épült zuglói kocsiszín felújítását a BKV a Colas Alterra Zrt.-vel végeztette, nettó 1,56 milliárd forintért. Külön vicces, hogy a közbeszerzési kiírás szerint a beruházás egyik alapvető célja a vágánykapcsolatok javítása mellett az, hogy
LEEGYSZERŰSÍTSÉK A SZERELVÉNYEK BE- ÉS KIÁLLÁSÁT.
Az új kocsiszín kontra régi villamos probléma nem ismeretlen a BKV számára: két éve számoltunk be arról, hogy az új budafoki kocsiszín átadása után, az első villamos beálláskor harsány káromkodásra figyeltek fel a helyiek: kiderült, hogy a közel hatmilliárd forintból megvalósult kocsiszínbe nem férnek be a villamosok.
Sőt, mint azt 2009-ben megírtuk, a több mint négymilliárd forintból felújított Szabadság híd pesti hídfőjénél úgy sikerült átépíteni a Fővám téri villamosmegállót, hogy a szembejövő villamosok visszapillantó tükrei összeértek.