Mostantól csak annyi ügyfél lehet a NAV-nál, ahány ügyintéző
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal – az operatív törzs ajánlásaival összhangban – változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van – közölte az adóhivatal.
A Nemzeti Adó és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálati bejárata a IX. kerület Vaskapu utca 33-35-ben
Fotó: Róka László / MTI
Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért arra kérik az embereket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.