Túlterheltség miatt állt, de újraindult már az időseket segítő ügyfélszolgálat Székesfehérváron
Kedden volt egy olyan időszak, amikor a rendszer túlterheltsége okán nem működtek a telefonok, erősítette meg kedd este a székesfehérvári polgármesteri hivatal kommunikációs irodája az Index értesülését az idős lakosok segítségkérését fogadó telefonos ügyfélszolgálat átmeneti problémájáról.
Közlésük szerint egész nap érkeznek a hívások a 70 év felettieknek indított ügyfélszolgálatra, amelyen a koronavírus miatt kialakult helyzetben kínálnak segítséget. Az eddigi tapasztalatok szerint a legtöbben információt kérnek. Eddig 221 idős ember kért segítséget, közülük 55 lakosnak szállítanak ki igény szerint meleg ebédet. A kommunikációs iroda szerint mindenki néhány órán, de mindenképpen még azon a napon belül visszajelzést kap a megfogalmazott kérésére.
A túlterheltség okozta átmeneti leállásáért elnézést kértek a keddi lakossági tájékoztatóban, és azt írták: a hiba javításáról és a kapacitásbővítésről gondoskodtak. A városban eddig 257-en jelentkeztek önkéntesnek. Ők az Alba Bástya Család- és Gyermekjóléti Központ munkatársaival közösen nyújtanak segítséget az otthon maradást vállaló 70 év felettieknek.
A segítséget kérő idősek jelentkezését ezeken a telefonszámokon és emailcímen várják Székesfehérváron, illetve hétfő óta ez a két mobilszám is hívható: 06-70-66-99-014 és 06-70-66-99-015.
Vannak, akiknek már nincsenek kérdéseik,
És vannak, akik az Indexet olvassák!
Támogasd te is a független újságírást,
hogy ebben a nehéz helyzetben is tovább dolgozhassunk!
Kattints ide!