Ötvenmillióból reklámozták a hazai termékeket
Több mint 50 millió forintot költött a Vedd a hazait, védd a hazait kampányra a Magyar Termék Nonprofit Kft. a hozzá csatlakozó cégekkel együtt – mondta Benedek Eszter, a cég ügyvezetője a társág közleménye szerint.
A Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég még március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat, amelyhez több tucat vállalkozás csatlakozott. Ősszel pedig húsz gyártó összefogásával tévés reklámkampányt finanszíroztak. A reklámok azt üzenik: sok mindenben különbözünk ugyan, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk, hiszünk az összefogás erejében, ezért hazai termékeket vásárlunk, hogy segítsük egymást.
Benedek Eszter szerint a reklámfilmek készítésekor fontos szempont volt az is, hogy egy sokunk számára nehéz időszakban képesek legyenek humorral bemutatni, mi lehet a közös bennünk a különbözőségeink ellenére is.
A járvány alatt egyre több hazai terméket vásárlunk
A magyar élelmiszeripari cégek a tavaszi őrület után felkészültek a karácsony előtti rohamra.
A járvány rávilágított arra, mennyire fontos a hazai gyártás, különösen olyan termékek esetén, mint a fertőtlenítőszerek, amelyek iránt tavasszal napok alatt nőtt többszörösére a kereslet
– jelezte Bándi Imre, a Caola Zrt. vezérigazgatója. Hozzáfűzte: csak a magyarországi cégek segítségével sikerült eleget gyártani az ország védekezéséhez nélkülözhetetlen fertőtlenítőszerekből, köztük a Caoseptből.