Öt napig ügyintézési szünetet tart a Vodafone

2021.07.10. 14:45 Módosítva: 2021.07.11. 14:34

Július második felétől július 29-ig fokozatosan több ügyintézési lehetőség és szolgáltatás is szünetel majd a cégnél, ugyanis lecseréli mobilos ügyfeleinek nyilvántartására használt ügyfélkezelő rendszerét a Vodafone Magyarország – írja a hwsw.hu. A kimaradás jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti majd.

Az átállás első lépcsőfokaként a Vodafone július 14-től nem kézbesít feltöltőkártyás SIM-eket a webes megrendelések alapján, július 19-én pedig leáll a teljes mobilwebshopos vásárlás, vagyis ettől az időponttól kezdődően

nem lehet új készüléket vásárolni a Vodafone-tól. Végül július 24-től 28-ig, öt napon keresztül szünetel majd a szolgáltató gyakorlatilag teljes mobilos ügyintézési folyamata.

Ez még semmi, mert az átállás utolsó fázisában – egészen július 29-ig – sem online, sem a Vodafone-üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog ebben az időintervallumban.

És még nincs vége, mert nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem SMS-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.