Megdöbbentő panaszbejelentés érkezett az Országos Mentőszolgálathoz

2022.01.06. 05:51

Egy nem mindennapi panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányításon a két ünnep között – tudhatjuk meg az Országos Mentőszolgálat Facebook-oldaláról.

A történet kezdete, hogy  egy 30 év körüli nő az esti órákban a mentők segítségét kérte az öt napja tartó csuklófájdalmai matt. A segélykéréstől számított 18 perc elteltével azonban ismét telefonált, ekkor már azért, hogy panaszt tegyen, amiért a mentők még nem érkeztek meg hozzá.

A nő és a mentésirányító között zajló telefonbeszélgetésből kiderül, hogy bár a mentőszolgálat munkatársa próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a több napos csuklófájdalom miatt bajtársunk nem riaszthat azonnal egy szabad rohamkocsit. A nő emiatt felháborodott és miután megtette a panaszt nem is kérte a mentők segítségét.

A történet ellenben itt még nem ért véget. A nő pár óra múlva újra felhívta a mentésirányítást és trágár kifejezéssel, dühösen egészítette ki a bejelentését:

A maga balfasz kollegája miatt, most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire.

Az Országos Mentőszolgálat kivizsgálta az esetet, és arra a következtetésre jutott, hogy a mentésirányító nem hibázott. Az eredményről a panaszost is hivatalosan tájékoztatták.