Jönnek az SMS-ek, jelentősen megemeli havidíjait a Yettel
További Belföld cikkek
- 300 milliárd forintért takaríthatja a kórházakat egy cég a következő négy évben
- Készüljön fel, érkezik a havazás Magyarországra!
- Bejelentett egy szivárgást a gázműveknek, a kocsijára terhelték a költségeket
- Teljesen kiégett egy hajó a Tiszán
- Sokan azt hitték, médiahack, de igaz: örökre bezárja kapuit a MikulásGyár
Több olvasónk is jelezte, hogy a Yettel elkezdte kiküldeni az inflációkövető díjkorrekcióról szóló SMS-eit. Amint arról már lapunk korábban írt, a magyarországi telefon- és internetszolgáltatók az idei évtől inflációkövető díjkorrekciókat alkalmaznak, amely az otthoni és a mobilszolgáltatások előfizetési díjait egyaránt érinti.
A Vodafone Magyarország lakossági, egyes flottás és kisvállalati ügyfeleinél január 2-tól alkalmazta a díjkorrekciót, a Telekom pedig március 1-jétől léptette életbe. Daria Dodonova, a Magyar Telekom gazdaságivezérigazgató-helyettese korábban bátor lépésnek nevezte döntésüket, amelynek eredményeként idén a bevétel 5-10 százalékos növekedésére számítanak a kihívások ellenére.
A Yettel a díjakon az idei évtől évente egyszer a KSH éves átlagos fogyasztói árindexének megfelelően változtat a közleményt követő 60 napon belül, és ahogy korábban is ígérték, ügyfeleiket előzetesen értesítik erről.
A szolgáltató SMS-ben arról tájékoztatta ügyfeleit, hogy március 14-től emeli a tarifacsomag havidíját a KSH által 2022. évre megállapított 14,5 százalékos inflációs mértékkel.
A Diginél a díjmódosulás májusban hatályosul az ászf-ben nevesített díjcsomagoknál (vannak kivételek is).
Az inflációkövető díjkorrekciós mechanizmusról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak (NMHH) tudomása van, felügyeleti tevékenysége pedig biztosítja, hogy a szolgáltatók gyakorlata, valamint ászf-e a lehető legteljesebb mértékben összhangban legyen a jogszabályokkal.
(Borítókép: Nagy Tamás / Index)