Ungár Péter: Ettől egyetlenegy élő magyar buzinak sem lesz jobb
Ungár Péter az LMP – Magyarország Zöld Pártja társelnöke szerint tény, hogy a globális nagyvállalatok jelentős része az ilyen pénzekkel valójában egy szivárványszínű paravánt vásárol. „A #loveislove feliratokkal, a szivárványos marketinghónappal el akarják fedni a profitvezérelt környezetszennyezést, a gyerekmunkát, a munkavállalói jogok semmibevételét” – írta Facebook-bejegyzésében.
A szivárványmarketing egy olcsó jegy a »történelem jó oldalára« anélkül, hogy működési modelljeiken bármit kéne változtatniuk
– fogalmazott.
Úgy véli, hogy egy londoni Pride támogatásához nincs szükség bátorságra, ahol azonban bátornak kellene lenniük ezeknek a multiknak, ott nem teszik, például Moszkvában, Rijádban. Szerinte a Budapest Pride támogatásához sem kell bátorság, míg azt elismeri, hogy a melegjogi mozgalom elején bátor és okos dolog volt a gazdasági szereplők ellen fellépni, bojkottal fenyegetni őket.
De ez, amit látunk, ez már más. Az, hogy egy hónapra minden nagyvállalat szivárványos lesz, ez semmi más, mint üres marketing. Egyetlenegy élő magyar buzinak nem lesz tőle jobb
– írta.
„A Just Stop Oilnak igaza van. Akik természetkárosítással gazdagodnak, akkor is azt teszik, hogyha közben szivárványos egy hónapra a logójuk” – olvasható a bejegyzésben.