Rózsaszínbe borul a Mol Campus
Október a mellrák elleni küzdelem hónapja egész Európában és a világ nagy részén. A Mol közölte, elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás mellett, így csatlakozik az akciósorozathoz, szem előtt tartva, hogy a cég a gazdaságban betöltött szerepe révén a közgondolkodás formálására is hatással lehet.
A társaság a maga eszközeivel a saját dolgozói körében is segíti a megelőzést: népszerűsíti az egészséges életmódot és táplálkozást, a mammográfiás szűrővizsgálatokat és az önvizsgálatot. Ezen túl a dolgozók számára nyújtott egészségbiztosítási csomagnak része a megelőző szűrővizsgálat – tették hozzá.
A mellrák elleni világnap globális kezdeményezés, amelynek célja a betegséggel kapcsolatos tudatosság növelése, a prevenció, a mammográfiás vizsgálatok és az önvizsgálat fontosságának hangsúlyozása.
Az egy hónapon át tartó tudatosságnövelő kampány, a „rózsaszín október” Amerikából indult. A nők körében a mellrák a leggyakoribb daganatos megbetegedés, de korai szűréssel és felismeréssel a kialakulása az esetek jelentős hányadában megelőzhető, a betegség gyógyítható – áll a közleményben.