Újabb fejlemény: megszólalt az IKEA lef*szozott vásárlója, szerinte nem úgy történt az incidens

2023.10.26. 16:24
Lef*szozta a reklamáló vásárlót az Örs vezér téri IKEA egyik ügyintézője, aki az eset után a Balázsék című rádióműsorban mesélte el saját szemszögéből a történteket. Ő azt állította, hogy a vásárló bunkó volt, hozzá sem szólt. Erre az rtl.hu újra megszólaltatta a vásárlót, aki elmondta: meglepte, és elképzelni sem tudja úgy az esetet, ahogyan az a rádióban elhangzott.

Az egész sajtót bejárta az Örs vezér téri IKEA-ban történt eset, ahova egy férfi evőeszköztartót vitt vissza, a cserepultban dolgozó ügyintézőt azonban zavarta, hogy a vásárló telefonálás közben ment a pulthoz, ezért a visszajáró-bizonylaton a vevő neve helyett a „telefonáló f*sz” megnevezés szerepelt. 

Az ügy miatt az áruházlánc alkalmazottját kirúgták, de a Balázsék című rádióműsorban elmondta, hogy nem így kellett volna reagálnia, de 

én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést.

Elmondása szerint már két hete „folyamatosan nyomta, aztán kicsit elszakadt a cérna”.

Az RTL most tisztázott néhány további részletet, ugyanis ismét megszólaltatta a vásárlót. Mint kiderült, először is az RTL kereste meg őt, és nem fordítva, tehát nem volt célja a vásárlónak, hogy a médiához forduljon.

Az is kiderült, hogy épp egy bejövő hívást vett fel, amikor sorra került, de türelmet kért a hívótól, amíg az ügyfélszolgálatossal megbeszélte a visszatérítés részleteit.

Az rtl.hu-nak azt is elárulta, sajnálja, hogy kirúgták a dolgozót, másképp is lehetett volna kezelni az ügyet. Abból a szempontból még meg is érti a neheztelését, hogy ő maga sem tartja elegánsnak az ügyintézés közbeni telefonálást.

„Az viszont meglep, hogy az ügyfélszolgálatos most turnézik a médiában azzal, hogy nem is köszöntem, a terméket és a blokkot csak úgy a pultra dobtam, hogy nem mondtam semmit, hanem neki kellett kitalálni, mit szeretnék, hogy kérdezte ugyan a nevem, de nem válaszoltam neki, hogy végig beszéltem telefonon, nem figyeltem rá” – mondta, hozzátéve:

Próbáltam elképzelni ezt a narratívát, de nem sikerült. Egyszerűen nem hiszem, hogy valóban lenne olyan a vásárló, aki nem köszön, nem mondja el, mit szeretne, nem kommunikál az ügyfélszolgálatossal, nem mondja meg a nevét, a terméket a pultra dobja.