Egy teljes gépnyi embert várakoztat Dortmundban a Wizz Air
További Belföld cikkek
- Tombol az influenzajárvány, több kórházban is látogatási tilalmat vezettek be
- Kikapott a kormánypárti jelölt, független képviselő került be az önkormányzatba Sátoraljaújhelyen
- Viharlos szélre, hófúvásra és nagyon sok hóra figyelmeztetett a Magyar Közút
- Két magyar túrázó rekedt a szlovén Kamniki-Alpokban, nem tudják kimenteni őket
- Demszky Gábor: Olyan, mintha még a Kádár-rendszerben élnénk
A Wizz Air egy teljes gépnyi embert várakoztat Dortmundban december 24-én a gép szombati meghibásodása miatt – jelezte levelében egyik olvasónk, aki azt írta, a férje szombaton repült volna haza, de az eset miatt nagyjából 2 órát ültek fent a gépen. A repülőtársaság ezt követően közölte, hogy ma már nem mennek tovább. Az utasoknak sikerült szállást foglalni az este folyamán.
Vasárnap reggel azt az ígéretet kapták, hogy délelőtt 10-kor lesz egy gép, de nem sokkal ezután kiderült, hogy nem lesz semmiféle gép,
és már abban is kicsit kevés a bizodalmunk, hogy a délutáni ígéret teljesül. Wizz Air dolgozó nincs velük, nem kapnak tájékoztatást, és ami a legszomorúbb, hogy folyamatosan felültetik őket, így mindenki az ígéretekre vár, miközben lecsúszik más alternatív hazajutási lehetőségekről
– írta Gabriella, akinek a férje még mindig kint várakozik.
A Wizz Air megmagyarázza
Az ügyben kérdéseket küldtünk a repülési társaságnak, amely azt hangsúlyozta válaszában, hogy a karácsonyt megelőző napok különösen terheltek a légi közlekedésben, mivel ilyenkor nagyon sokan utaznak a családjukhoz, illetve sokan időzítik erre az időszakra a külföldi családi vakációt. A jelentősen megnövekedett forgalom és a gyakran kedvezőtlen időjárási viszonyok miatt ilyenkor gyakoriak a késések és esetenként járattörlésre is sor kerülhet. Ilyen volt például a tegnapi nagy mértékű havazás is, ami miatt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1-es futópályáját órákra le kellett zárni, ez pedig járattörléseket és jelentős késéseket okozott minden érintett légitársaságnál.
Az érintett dortmundi járat esetében technikai probléma merült fel, ezért az utasok biztonsága érdekében nem lehetett felszállni, amíg a javítás meg nem történik.
A folyamat a vártnál hosszabb időt vett igénybe, ezért kellett átütemezni a járatot december 24-re. A Wizz Air minden utas számára gondoskodott szállásról, ellátásról és transzferről. Minden olyan utast, aki közvetlenül a Wizz Air weboldalán vagy applikációján keresztül vásárolta meg repülőjegyét, a Wizz Air e-mailben és/vagy SMS-ben tájékoztatott a járat átütemezéséről. Azoknak, akik nem a Wizz Air közvetlen felületein foglalták a jegyüket, azt javasolták, hogy a jegyfoglaló oldalhoz/utazási irodához vagy a Wizz Air ügyfélszolgálatához forduljanak további információért a hasonló esetekben.
A járat utasai ma délután, 15:30-kor indulnak vissza Budapestre.