Új kiadvány indult Magyarországon MediaFuture néven
A 2024. januárjában indult kiadvány elsősorban a szakmai közösséget célozza meg, célkitűzése pedig egy olyan prémiumminőségű, inspiráló, szakmailag hiteles és előremutató oldal létrehozása, amely nemcsak hazai, de nemzetközi viszonylatban is releváns és naprakész információkkal látja el a magyarországi kommunikációs iparág minden szereplőjét.
A kiadványban önálló teret kap a média, a marketingkommunikáció, a reklám, a PR és egyéb kapcsolódó területek, illetve igyekszik minden olyan témában információval szolgálni, amely megkönnyíti a rendkívül gyorsan változó iparág szereplőinek munkáját.
Az új felület mögött álló stáb állandó újságírói és szerkesztői csapata külsős szerzőkkel is kiegészül, akik a magyar kommunikációs szakma legkiemelkedőbb szakemberei, valamint olyan szakértőkkel, akik hazai és nemzetközi tapasztalataikkal, tájékozottságukkal és gyakorlati tudásukkal hiteles forrást jelentenek a leendő olvasóknak – írja az Economx.
Az új kiadvány ezen a linken érhető el.