Közös termékkollekciót hozott létre a Nemzeti Sport és a DRK
Bemutatták a „Puskás” szabadidő-ruházati kollekciót, amely a a Nemzeti Sport, mint médiaorgánum és a DRK ruhagyártó céggel közös vállalkozásának eredménye. A budapesti Sunhill Bistro & Skybarban megtartott bemutató időpontja a Nemzeti Sport „születésnapjához”, március 15-hez kapcsolódott – írta meg a Nemzeti Sport.
Az eseményen Molnár Irina, a Nemzeti Sport ügyvezetője elárulta, hogy termékek létrehozása azt jelképezi, hogy a Nemzeti Sport, a szurkolók és a DRK együtt drukkolnak a magyar sportsikerekért. Ezen túl a fiatalokat akarták megszólítani azzal az üzenettel, hogy a sport az életünk része, a közös szurkolás pedig meghatározó élmény lehet mindenkinek.
Szöllősi György, a Nemzeti Sport főszerkesztője hangsúlyozta:
a DRK számos szövetségnél, sportolónál és általában, mint utcai viselet is divatosnak bizonyult, és hasonló sikersztori az idén százhuszonegy éves Nemzeti Sport is, mely továbbra is a magyar sportrajongók első számú hírforrása és fóruma.
Édl Román, a Szingasport és a DRK ügyvezetője rámutatott, az ötlet megszületésétől, tavaly decembertől három hónap eltelte alatt valósított meg az összefogás minden elképzelést.
Mint fogalmazott: a DRK legfontosabb jelmondatát, az egy emberként előre szlogent kiválóan megtestesíti a százhuszonegy éves Nemzeti Sport, a kilencvenhét évvel ezelőtt született Puskás Ferenc és a tízéves cég.
Véleménye szerint ennek az egységnek a szurkolókkal ki kell egészülnie, mert ők azok, akik világversenyeken viselik ezeket a termékeket, és ily módon kifejezik a magyarságot a sporteseményeken.