Rangos díjat nyert egy magyar kávé
További Belföld cikkek
- 300 milliárd forintért takaríthatja a kórházakat egy cég a következő négy évben
- Havazás várható Magyarország egy részén
- Bejelentett egy szivárgást a gázműveknek, a kocsijára terhelték a költségeket
- Teljesen kiégett egy hajó a Tiszán
- Sokan azt hitték, médiahack, de igaz: örökre bezárja kapuit a MikulásGyár
A Herz New York Coffee Roasters megnyerte a legrangosabb formatervezési díjat, a Coffee Design Award-ot. A Coffee Design Awards, korábbi nevén a Design Lab Showcase, a kávékülönlegességek nagyszerű designjának bemutatására szolgáló platform. Először az SCA(A) 2016-os atlantai Specialty Coffee Expo kiállításán debütált a kávécsomagolásra összpontosítva, de azóta már az ivóedényekre, a terekre, és a márkaépítésre is kiterjedt.
A kávészakma legrangosabb formatervezési, csomagolási díja győztesének lenni óriási elismerés, a Herz New York Coffee Roasters csapatának pedig egyfajta megerősítés, hogy jó úton haladnak. A Herz New York Coffee Roasters mögött egy apa-fia páros áll, akik akár Budapesten, New Yorkban, vagy El Salvadorban vannak, mindig a lehető legjobb minőségi kávé után kutatnak.
A Herz Coffee tulajdonosai 2005 óta szakmai, üzleti és baráti kapcsolatban vannak el salvadori, guatemalai és costa ricai kávétermelő ültetvények tulajdonosaival. Így nem is meglepő, hogy különleges és igazán első osztályú kávé kerül általuk a magyar kávégépekbe.
A Herz New York Coffee Roasters alapítóinak, Áronnak és Palinak az ötleteit a Graphasel Studió tehetséges grafikusainak tervei váltották valóra. A tökéletesen egymásra hangolt dizájn csapat a tulajdonosok aktív közreműködésével igazán méltó csomagolást álmodott meg a családi vállalkozásnak.
A pörkölt kávéinkkal és kávékapszuláinkkal alapvetően az igényes, minőségi kávét kedvelők körének szeretnénk igazi kávéélményt nyújtani. A kávé csomagolások általában fekete, arany és piros színűek. Marketing megfontolásból döntöttünk a narancs szín mellett. Ez be is igazolódott. A Graphasel Studióval az elejétől jó volt az összhang és könnyű együtt dolgozni
– árulta el Pali.
„A csomagolás több szempontot testesít meg. Vizuálisan kecsegtető, környezetbarát és izgalmas egyszerre. Célunk az volt, hogy megragadjuk a figyelmet az üzletek polcain és megismertessük a filozófiánk. Nem titkolt vágyunk volt egy olyan újrafelhasználható tárolót megálmodni, ami értéket teremt. A designt több tényező kombinációja inspirálta, többek között a környezetbarát csomagolás jelenlegi trendjei, a minimalista esztétika és a kávékultúrához gyakran társított élénk színek. Hallgattunk az intuíciónkra, de bevontuk a környezetünk is, azok tudását és a vásárlóink visszajelzéseit. Örülünk, hogy sikerült ezt egy világrangú elismerésig juttatni” – zárták a gondolataikat a büszke tulajdonosok.
A Herz Coffee most már számtalan helyen megtalálható és olyan partnerekkel büszkélkedhet, mint a Bortársaság, a W Budapest Hotel, a Dorothea Hotel Budapest, az Autograph Collection vagy a budai Franziska, a Páskom és a kecskeméti Bazsalikomos kert. A kávét számtalan vidéki helyen is meg lehet találni, online pedig bárki, bármikor elérheti.