Alig került vissza a boltokba, máris hiánycikk lett a Traubi

2025.04.25. 12:47
A Márka Üdítőgyártó Kft. 2025 elején szerezte meg a Traubi gyártási és forgalmazási jogát, melyet először három ízben dobtak piacra. A kereslet meglepően nagy az üdítőital iránt, ugyanis az éves tervezett mennyiség felét egy hónap alatt eladták.

Márciusban visszatért a boltok piacaira a Traubisoda. A Márka Üdítőgyártó Kft. 2025 elején szerezte meg a szőlőízű üdítő gyártási és forgalmazási jogát, mely három ízben kapható.

A gyártó a nosztalgia és a modern fogyasztói elvárások ötvözésével kívánta feléleszti a terméket, mely láthatóan sikerült, ugyanis a vártnál sokkal nagyobb lett a kereslet az üdítőre. Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. tulajdonos-ügyvezetője az Origónak elmondta, hogy hogy szinte napra pontosan egy hónapja kezdték el szállítani az 1,75 literes PET kiszerelést három ízben: a klasszikus szőlővel, annak cukormentes, zéró változatával, valamint egy kékszőlő ízű variációval léptek piacra.

Az éves tervezett volumen közel felét eladtuk április végére. Ettől függetlenül, mind a beszerzésünk, mind a gyártásunk képes tartani az iramot a vártnál magasabb rendelésekkel és ki tudjuk elégíteni a fogyasztói igényeket

– árulta el Pécskövi Tibor.

Az ok, hogy a vásárlók nem találják meg mindenhol a termékeket, a kereskedelmi láncok igényétől, és terméklistázási szokásaitól függ. Vannak olyan láncok, akik gyorsan reagáltak az igényekre és listázták a termékeket állandó szortimentbe, és olyan partnerek is, akik csak úgynevezett in-out akcióban teszik a termékeket, azaz időszakonként 1 hetes akció idejére válnak elérhetővé.

Az, hogy melyik partnernél lesz állandó listázás, még a jövő kérdése, de több olyan hálózat van már, ahol bekerült a kínálatba a Traubisoda. Ilyenek a Reál, a Coop, a Metro, az Auchan, és Tesco.