Elfogadták a 4-es metró alagútépítési tenderét
Az igazgató közölte, hogy az alagútépítési tendert a jövő év első felében elbírálják, és a nyertes ezt követően megkezdheti az előkészítő munkálatokat. Az alagút fúrása a legjobb esetben jövő év végén, de inkább a következő év elején kezdődhet meg, attól függően, hogy a kivitelező milyen gyorsan tudja a helyszínre szállítani a fúrópajzsokat. Gulyás László elmondta, hogy a tervek szerint a 12 tenderből még az idén kiírják a járművásárlásra szólót is. A Baross tér - Etele tér közötti első metrószakaszra 64 jármű, a Bosnyák térig tervezett második szakaszra 90 jármű beszerzését tervezik. Gulyás László megerősítette azt, hogy a folyó áron, áfával együtt 295 milliárd forintos metróépítés első szakasza várhatóan az eredeti 2008. végi határidőnél fél vagy egy évvel később valósul meg az engedélyezési eljárás elhúzódása miatt.