Elfogadták a 4-es metró alagútépítési tenderét
Az igazgató közölte, hogy az alagútépítési tendert a jövő év első felében elbírálják, és a nyertes ezt követően megkezdheti az előkészítő munkálatokat. Az alagút fúrása a legjobb esetben jövő év végén, de inkább a következő év elején kezdődhet meg, attól függően, hogy a kivitelező milyen gyorsan tudja a helyszínre szállítani a fúrópajzsokat. Gulyás László elmondta, hogy a tervek szerint a 12 tenderből még az idén kiírják a járművásárlásra szólót is. A Baross tér - Etele tér közötti első metrószakaszra 64 jármű, a Bosnyák térig tervezett második szakaszra 90 jármű beszerzését tervezik. Gulyás László megerősítette azt, hogy a folyó áron, áfával együtt 295 milliárd forintos metróépítés első szakasza várhatóan az eredeti 2008. végi határidőnél fél vagy egy évvel később valósul meg az engedélyezési eljárás elhúzódása miatt.
Cikkek, esélyek, portrék, eredmények, térképek – minden egy helyen!
Ne maradjon le semmiről, kövesse az Indexen az amerikai elnökválasztás legfontosabb pillanatait és böngéssze a Fehér Ház blog tartalmait!
November 1-től folyamatosan frissülő hírfolyamunkban számolunk be minden fejleményről, a voksolás éjszakáját kiemelt figyelemmel kísérjük. A választás másnapján reggel hét órától élő videós műsorral jelentkezünk, interaktív térképeink segítségével pedig minden információt megtalál!