További Belföld cikkek
- Furcsa, szúrós szag miatt ürítettek ki egy általános iskolát Egerben
- Akár kiviteli tilalmat és állami elővásárlási jogot is bevezethet a kormány az építőanyag-piacon
- Gyurcsány Ferenc kiakadt, Kövér László és a Fidesz „suttyóságát” elemezte
- Döntött a kormány, kétéves moratórium lép érvénybe a fővárosi Airbnb-típusú lakáskiadásra
- Azt hazudta, hogy infarktusa van, majd ellopta a defibrillátort az uszodából egy férfi Budapesten
Tóth István Zoltán A Happy End Kft. magas színvonalú stratégiai tervet nyújtott be |
Az egyik visszalépett, a másik kiesett, maradt a Happy End
A három pályázó közül a McCann-Erickson Kft. visszalépett a versenytől, mert túl későn, a beadási határidő előtt egy héttel jutottak hozzá a részletes információkhoz, a Hungexpó pedig nem felelt meg a pályázati kiírásnak.
Egy héttel ezelőtt így már csupán egyetlen pályázó maradt versenyben: a Fidesz választási kampányát szervező Happy End Kft., amely egyébként sorra nyeri a közbeszerzési pályázatokat. Az MTI arról adott hírt, hogy a mostani pályázatot is a Happy End Kft. nyerte.
A cég többek között az állami ünnepségek szervezését is végzi, és a központtal egyetemben továbbra is adós az augusztus 20-i, millenniumi ünnepségek részletes költségeinek ismertetésével. Bár Majtényi László adatvédelmi ombudsman szerint a kért információk közérdekű adatnak minősülnek, sem a cég, sem pedig az imázsközpont nem hajlandó nyilvánosságra hozni az adatokat.
A saját anyagokért nem számol fel díjat a cég
Tóth István Zoltán a távirati irodának azzal magyarázta a döntés okait, hogy: a Happy End Kft. magas színvonalú, minden tekintetben a pályázati kiírásnak megfelelő, az eddigi kutatási eredményekre építő stratégiai tervet nyújtott be.
Az idén és jövőre egyaránt 2,1 milliárd forint áll rendelkezésre az országkép építésére a költségvetésben. A Happy End Kft. minden, az általa kidolgozott kampánytervben megvalósított feladat után 10,7 százalékos vállalkozási díjat kap, kivéve a saját gyártású anyagokat, mert azokért nem számol fel honoráriumot a cég.
A Happy End Kft. a kiírásban szereplő módon a marketing, a reklám, a PR, valamint a nyomtatott és elektronikus média eszközeit felhasználva kiadványokkal, internetes megjelenéssel, filmekkel, plakátokkal, újsághirdetésekkel kívánja pozitívabbá tenni a Magyarországról kialakult képet bel- és külföldön - mondta el Tóth István Zoltán az MTI-nek.
Az Országimázs Központ vezetője az Index megkeresésére csak annyit közölt, a részleteket illetően egy későbbi időpontban tud csak nyilatkozni.