További Belföld cikkek
-
Elmosta a vihar a Ferihegyi repülőteret, több órás késésekre lehet számítani
- Lecsapott a jégeső Magyarországra, diónyi darabok hullottak az égből
- Érdemes résen lenni, csalók küldenek SMS-t a rendőrség nevében
- Dübörög a paksi beruházás, Szijjártó Péter a Roszatom vezetőivel tárgyalt Isztambulban
- Négyes karambol volt Pilisvörösvár és Piliscsaba között, teljes az útzár
![]() |
1000 éve velünk és értünk |
,,Aktuálissá vált a katolikus egyház belső megújulása és az, hogy az embereknek végre hiteles és reális képük legyen az egyházról" - indokolja a médianyomulást a kampányt kivitelező Thurzó and Valkó Kft. egyik fele, Valkó Emőke. Sokan ugyanis nem tudják, hogy a katolikus egyház fontos társadalmi szerepet vállal a közéletben, lehet rá számítani, és nemcsak morális tanácsokat tud adni. "A kampány célja, hogy jobban megismertesse az emberekkel a katolikusokat, mert az országban ma is sokan vannak a vallási analfabéták" - tette hozzá a Püspöki Kar titkárságának egyik munkatársa az Index érdeklődésére.
,,Írd azt, hogy katolikus!"
|
![](/img/spacer.gif)
,,Magyarországon hatmillió megkeresztelt ember van, ezek katolikusnak számítanak. Arra hívjuk fel őket, hogy vallják meg hitüket" - kommentálta a lépést az egyházi reklámügynökség egyik vezetője, aki szerint a sajtóval szemben negyvenéves lemaradást kell behoznia a katolikusoknak. "A médiában ugyanis eddig csak az egyházzal kapcsolatos negatív szenzációk kaptak hangot, ideje, hogy ez másképp legyen" - tette hozzá a katolikus reklámszakember.