További Belföld cikkek
- Deutsch Tamás: Hátszélben is, már kilométerekről megérezzük a szagát
- Hann Endre: A közvélemény-kutatói szakma felbolydult, sok mindent nem hoznak nyilvánosságra
- Szlávik János: Egészen biztosan lesz még világjárvány
- Magyar Péter: Jó eséllyel behúzhatná a főpolgármesteri posztot a Tisza Párt
- Így változik a közlekedés Budapesten Magyar Péter tüntetése miatt péntek délután
Demszky egy új hídon szívesebben gurítana hordót |
Kisebb lesz a dugó az Erzsébet hídon
Az autók szerdától újra három-három sávon közlekedhetnek a hídon, amelynek lehajtóján akkor végeztek utoljára nagyobb átalakítást, amikor 1972-ben megszűntették a villamosforgalmat. A két évvel ezelőtti hídszakértői vizsgálat azonban megállapította: ismét felújításra szorul, így elengedhetetlen, hogy egymilliárd forintot költsenek rá.
Demszky Gábor fontosnak tartotta megjegyezni, hogy közbeszerzés útján, magyar cégekre bízták a munkákat. A legjobb teljesítményt nyújtó vállalatok nyertek, amit az is bizonyított, hogy a Szent Gellért rakpart után most is a tervezett idő előtt sikerült befejezni a felújítást. A főpolgármester megállíthatatlanul rakta félre az utakat lezáró deszkákat, majd sorra kezet fogott a munkásokkal.
Kész az Attila út is
Megszűnhetnek a dugók a hídon |
A Szent Gellért rakpart, az Attila út és az Erzsébet híd budai lehajtójának felújítása mintegy kétmilliárd forintba került. A forgalom előtt ugyan megnyitották az utakat, de számos munka még hátravan, így a teljes átadásra október végéig még várni kell. A dugók azonban már most jelentős mértékben csökkenhetnek a fővárosban.