Elmondta, hogy immáron 16 Magor-üzlet van, ebből 4 márkabolt. Ezekben 148-féle védjegyes terméket lehet vásárolni. Mostanában újabb 12-14 Magor-üzlettel bővül a hálózat, ezzel a számuk 30 körülire növekszik. Ezenkívül 150 CBA-ban lehet kapni védjegyes termékeket.
Magorka és újság
Tavaly ősszel a mozgalom azzal állt elő, hogy egy "ösmagyar óvodát" indítanak, Magorka néven, melyben csakis magyar népdalokat és meséket tanítanának a gyermekeknek. Ekkor még Tévé nem, csak saját újság és kalendárium szerepelt a tervek között.
Csak a támogatás nem jött össze
Tavaly nyáron kerültek az üzletekbe a Magor-védjeggyel ellátott termékek. A szervezők szerint ezek megjelenésével "szinte kizárt annak a lehetősége, hogy a vásárló szándéka ellenére ne a magyar termelőket támogassa". A mozgalom szellemi atyja még Uszticson kívül Dömötör Pál közgazdász. Úgy vélik, "ma még nagyon nehéz az embereket rábírni arra, többnyire a szűkös anyagi lehetőségeik miatt, hogy pluszkiadásként támogassák a magyar kultúrát". A Magor-mozgalom fő célja ugyanis a nemzeti kultúra támogatása, a Nemzeti Kamaraszínház, a nemzeti sajtótermékek, könyvkiadók életben tartása, gazdasági helyzetük stabilizálása.
Usztics Mátyás szerint a Magor egy kivétellel minden tekintetben beváltotta, sőt túlszárnyalta a kitűzött célokat. A kivétel viszont éppen a Nemzeti Kamara Színház megsegítése.