A cég közleménye szerint a feszültség alatt lévő sínek miatt a menekültek, illetve az őket megállítani próbáló alkalmazottak is életveszélyben vannak. Richard Shirrefs igazgató kijelentette, hogy a kormány segítsége nélkül képtelenek kezelni a problémát. ,,Ha elkapjuk őket, egyszerűen visszafordulnak, és másnap újra próbálkoznak" - mondta.
A Eurotunnel 2000-ben 124 millió fontos veszteséget könyvelt el, míg 1999-ben még 202 millió font nyereségről számolt be. Patrick Ponsolle a társaság elnöke szerint azonban a cég teljesítménye javult, a két eredmény közötti különbség egy 1999-es adósságkonszolidációból fakad.
Az alagút megnyitása óta először volt nagyobb a bevétel, mint amekkora összeget adósságtörlesztésre kellett fordítani. Nőtt az autósoktól beszedett szállítási díj, nőttek a teherszállítási tarifák, és a Csalagútban egyre több kommunikációs kábelt is lefektettek, ami szintén növelte a társaság bevételeit.
Az elnök egyúttal lemondását is bejelentette, mondván, ,,új feladatot vállal új területen". Utóda a helyettese, Charles Mackay lesz.