További Bulvár cikkek
A kislány édesanyja mindent megtesz azért, hogy viszontlássa egyszer gyermekét. "Tudni akarom, hogy mi történt vele" - mondta kérdésünkre Niki édesanyja. Az asszony már a lánya eltűnése évében megkeresett tejipari cégeket, hogy termékeik dobozán szerepeltessék Niki fényképét. Azok a cégek azonban visszautasították a kérést.
A román határ közelsége miatt kézenfekvő volt, hogy keleti szomszédunknál is keressék Nikolettet. Ezért megjelent fényképe a Krónika című kolozsvári lapban, és más romániai újságokban is. Több élelmiszeripari cég is segített már a keresésben, így a Gyulai Húskombinát és a Délhús Rt. külföldre szállító kamionjaira öntapadó matricákat ragasztottak, amelyen ugyancsak Niki fotója látható.
A magyar kormány minisztereinek is írt már Szathmáryné, kis plakátokat és bélyegeket küldött nekik, és arra kérte őket, hogy, mivel sokat járnak külföldre, vigyenek magukkal a felhívásokból, vagy levelezésük útján küldjék szét szerte a világba. A legtöbben azt válaszolták, hogy továbbították a Külügyminisztériumba, volt, aki a protokollra hivatkozva utasította el a felkérést. A Külügyminisztérium arról tájékoztatta az édesanyát, hogy több országba is eljuttatták a felhívást. A plakát megjelent különböző külföldi lapokban, és televíziók is bemutatták Nikolett fényképét.
Két hónapja keresett meg egy sportital hazai forgalmazójának vezetője az ötlettel, és rögtön igent mondtam - idézte fel a kapcsolat kezdetét Nikolett édesanyja. Az eredeti ötlet egyébként a Tejesdoboz című amerikai filmből ered, amelyben egy elrabolt kislányt kerestek így szülei. Azt a filmet még Nikikével láttam - mondta az anya.
Már kaphatók a boltokban a Niki fényképével ellátott dobozok, a feltöltés folyamatos, hamarosan minden üzletben ezzel a címkével jelenik meg az ital - mondta el az Index kérdésére Katona Gábor, a forgalmazó VITA-Drinks Kft. ügyvezető igazgatója. A cégvezető elmondta, hogy három évvel ezelőtti amerikai látogatása során figyelt fel erre a Magyarországon még ismeretlen módszerre. Amikor megkapták az osztrák gyártótól az sportital forgalmazási jogát, Katona elhatározta, hogy követi a tengerentúli példát.
Remélem, hogy az év végéig 100 ezren is láthatják Nikolett fényképét az ital dobozán - mondta bizakodóan Katona Gábor. A cégvezető hozzátette, hogy kommunikációs csatornának tekinti az ital címkéjét, nem pedig reklámfogásnak. Katona nem tart attól, hogy versenytársaik az eladást növelő lépésként értékelik majd a kampányt.
Az osztrák gyártó is pozitívan fogadta a cég lépését, olyannyira, hogy hamarosan az eredeti gyári címkén szerepel Nikolett fényképe. Jelenleg ugyanis csupán egy rádolgozott matricán látható a fotó. Nikolett édesanyjának kérésére az ő munkahelyi telefonszáma olvasható a címkén.
|