További Bulvár cikkek
Az első lépés a csúcsra: naptármódszer két márkáért
A probléma mélységét átlátva a járási könyvtárban fölfrissítette ismereteit az Ogino-Knaus módszerről, azaz a nő termékeny napjainak meghatározásáról. A hozzáollózott szöveget egy táblázattal egészítette ki, amelynek segítségével minden asszony kiszámolhatta a "veszélytelen" napokat.
A jó üzleti érzékkel megáldott Uhse feketepiacon beszerzett papírra nyomatta a "Schrift X" címet viselő brosúrát, amelyet a gumióvszermentes időkben két birodalmi márkáért vesztegetett - a keresletet így is alig bírta kielégíteni.
Óvszer prűd németeknek
Népszerűek voltak az általa írt és kiadott "okosító" füzetek, mint például az alábbi címet viselő példány: Stimmt in unserer Ehe alles? - azaz Minden rendben van a mi házasságunkban? A füzeteket hamarosan követte a konkrét eszközök (férfi és női óvszerek) forgalmazása. Ez ma már triviálisan hangzik, pedig Uhsénak akkor kemény küzdelmet kellett folytatnia a vilmosi és hitleri hagyományok béklyójában vergődő, alapvetően prűd közfelfogással. Az idő azonban őt igazolta.
Áttörés a hatvanas években
Az igazi áttörést a '60-as évek hozták meg a cége számára: a fogamzásgátló pirulák elterjedése és a szexuális forradalom minden korábbi gátat ledöntött a német hálószobákban és környékükön. Utóbbiakat a Welt der Erotik (Az erotika világa) feliratú jellegzetes boltok jelentették, amelyek megtalálhatók voltak minden valamirevaló német városban. Kínálatukban éppúgy szerepeltek erotikus témájú könyvek, szexuális ajzószerek és kiegészítők, mint csábos alsóneműk és pornókazetták.
Aki szégyellt belépni egy-egy ilyen szaküzletbe, az postán rendelhette meg ("diszkrét kézbesítés garantálva!") a megáhított csecsebecséket a Beate Uhse cég flensburgi központjától.
Tavaly háromszázmillió márkás bevétel
Az üzleti forgalom egyre növekedett, a szexkonjunktúra minden más ágazaténál stabilabbnak bizonyult. Erre alapozva vitte részvénytársasággá alakított cégét Beate Uhse két évvel ezelőtt (79 éves korában!) a frankfurti tőzsdére. Az üzleti sikernél (tavaly a forgalom meghaladta a 310 millió márkát) csak arra volt büszkébb, hogy Németországban a nemi erkölcs főként az ő tevékenységének köszönhetően lett liberálisabb a korábbinál. Jelmondata ez volt: Mókát és élvezetet mindenkinek! Beate Uhse síremlékén ez a felirat idézhetné fel a leghívebben az elhunyt szellemét.