Két babával ragadt Mallorcán egy magyar család, a Ryanair nem segített

GettyImages-1005201578
2021.10.12. 09:37

Zsuzsa családja két hete utazott Mallorcára, nem sejthették viszont, hogy a hazaút rémálomba illő lesz. A probléma gyökere az Utazómajom olvasója szerint az volt, hogy a légitársaságot, a Ryanairt nem sikerült meggyőzniük arról, hogy legkisebb babájuknak külön ülőhelyet vásároltak, hogy ne kelljen órákon át ölben fogni a kicsit.

Hiába mutatták be az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetést, és ajánlották fel, hogy vesznek akár külön csecsemőjegyet is, a reptér munkatársai nem voltak segítőkészek, és Zsuzsa szerint az angoljuk sem volt túl jó. A gép végül nélkülük szállt fel, a család pedig segítség nélkül maradt a spanyol szigeten. Miután a légitársaság ügyfélszolgálatát nem sikerült telefonon elérniük, elsétáltak a megfelelő pulthoz a hatalmas reptéren, ahol ugyanaz a hölgy fogadta őket, aki korábban nem engedte felszállni őket a gépre.

Aztán eltört nálam a mécses. Elsírtam magam, a két és fél éves kislányom megölelt, és mondta, hogy anya, semmi baj. Szegény, őt sajnáltam a legjobban, mert csak azt látta, hogy egyre idegesebbek vagyunk, és nem mehetünk fel a gépre, de nem értette, miért. Miközben akadékoskodtak velünk, a gép felszállt, minket pedig otthagytak szó nélkül

– mesélte a cserben hagyott utas.

Végül egy másik légitársaság esti gépére sikerült jegyet vásárolniuk, ami Bécsben szállt le éjfél környékén. A fuvar megszervezése sem volt egyszerű haza, Magyarországra, de végül egy barát a család segítségére sietett.

Bár megkönnyebbültek, hogy végül sikerült hazatérniük, nagyon csalódottak. Zsuzsa elmondása szerint az bántja őket, hogy a légitársaság munkatársai akadékoskodtak velük ahelyett, hogy megoldást kerestek volna a problémára. Szeretné, ha a jegy árát visszafizetnék nekik, és arra kéri a céget, hogy másokkal ne tegyenek ilyesmit.

(Borítókép: A Ryanair légitársaság gépe a Palma de Mallorca repülőtéren 2018. július 25-én. Fotó: Clara Margais / picture alliance / Getty Images)