Dzsúdló gimis korában 30Y-koncerteken csajozott
További FOMO cikkek
- Kiderült, miért zárták ki az X-Faktor egyik indulóját az első élő show előtt
- Kolosi Péter: Piacvezetők vagyunk – Teljesen felforgatja műsorrendjét az RTL
- Apja nyomdokaiba lépett Lovasi András lánya
- Fischer Gábor: Soha nem láttuk ennyire a jövőt, mint most – itt vannak a TV2 friss bejelentései
- Repülőkutyák által terjesztett halálos vírus fenyegeti az életünket
Az én lemezem című sorozatban húsz magyar zenész mesél arról az albumról, amely igazán fontos számára. A kisfilmek a projekt YouTube-csatornáján és az Indexen debütálnak, ami közös bennük, hogy a megszólaló zenészek egytől egyig fellépnek a két év után újrainduló Telekom VOLT Fesztiválon. A korábbi részekben Marsalkó Dávid, Lábas Viki, Bagossy Norbert, Bérczesi Róbert, MC Columbo és Szendrői Csaba mesélt a favorit korongjáról, ezúttal pedig Dzsúdló mutatja be azt a lemezt, ami a zenei pályája kezdetén meghatározó volt számára.
Dzsúdló első lemeze egy Good Charlotte-kiadvány volt. Elsősorban a nővére hatására válogatott a zenék között, elmondása szerint minden egyes lemeznél, ami a kezébe akadt, azt érezte, hogy ő is ilyesmit szeretne csinálni, és ő is szeretné átélni azt az érzést, amit az előadó átél egy-egy zenében.
Az első olyan lemez, ami valóban megérintette, a 30Y Csészényi tér című kiadványa volt. Gimis korában egyébként is a 30Y-koncertek voltak számára a csajozás fő platformjai – ezeken a bulikon tudta igazán jól érezni magát, mert szerinte ott mindig intelligens lányokat találtak, mindehhez pedig a 30Y zenéi nagyon is passzoltak.
Akkor már elkezdtem értékelni a jó magyar szövegeket, és a szövegnek meg a zenének a kapcsolatát. Egyre jobban kezdtek tetszeni azok a zenék, amikben ez tényleg harmóniában tud élni
– mondta Dzsúdló, aki az alábbi videóban több részletet is megosztott arról, milyen volt a kapcsolata az említett 30Y-lemezzel.