Az első fél évet bezsákolta a TV2, júniusban rákapcsolt az RTL
További FOMO cikkek
- Medveczky Ilona a Barcelona futballistájáról: Azt hittem, belehalok, akkora volt a férfiassága
- Nehéz időszakáról vallott Balogh Levente: A Blaha Lujza téren omlottam össze, szerencsére a mentők hamar kiértek
- Ő lett Katalin hercegné jobbkeze
- Megszólalt régi barátja Andrei Mangráról: Nem ugyanaz, lelki és mentális problémákkal küzd
- Budapest is szerepel a legszebb és legolcsóbb karácsonyi vásárok listáján
Az első fél évben több sikerműsort is képernyőre tűzött a TV2, a közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska azóta sem talált legyőzőre, a március 12-i premier adása magabiztosan tartja a műsortoplista első helyét – írja értékelő közleményében a csatorna. Majkáék régi-új vetélkedője ezzel magáénak tudhatja az első fél év legnézettebb műsora címet mindhárom kiemelt korcsoportban (A18–59, A18–49, A4+).
Az első fél évben pontosan 100 napon került adásba Szerencsekerék a TV2-n főműsoridőben, és ebből 99-szer a legnézettebb műsor volt a saját idősávjában, vagyis mindössze egy olyan alkalom volt, amikor a Szerencsekerék műsorideje alatt nem a TV2-t választották a legtöbben a 18–59 évesek közül.
Június 2-án véget ért a Párharc, amely mindhárom kiemelt korcsoportban nyerte az idősávját. A TV2 közlése szerint a finálét közel félmillióan nézték a teljes lakosságon belül, és ezzel az idei évad legnézettebb adása is volt ebben a korcsoportban.
A TV2 az infotainment műsorok júniusi teljesítményét is kiemeli: a reggeli idősávban a Mokka és Mokkacino mind féléves, mind június havi átlagban idősávjuk legnézettebb műsorai voltak mindhárom kiemelt korcsoportban. A főműsoridős Tények és az esti Tények Plusz mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett júniusban.
Izgalmak főműsoridőben
2023 júniusában az RTL újra visszavette a vezetést főműsoridőben a TV2-től a 18–49-es korcsoportban – írja a csatorna havi összesítőjében. Közleményük szerint az RTL 12,8 százalékos lineáris közönségarányt, míg a TV2 12,4 százalékot ért el ebben a hónapban a 18–49-es korcsoportban. Csoportszinten szoros volt a verseny, a 14 csatornával rendelkező TV2 0,1 százalékkal ért el jobb eredményt az RTL 8 csatornás csoportjánál, amely 28,9 százalékkal az idei évben az eddigi legjobb közönségarányt hozta.
Az RTL kiemeli, hogy bár a hónap két legnézettebb programja két labdarúgó-mérkőzés volt az M4 Sporton, de a harmadik helyre A mi kis falunk június 10-i adása került, így az RTL sorozata lett a legnézettebb nem sporttémájú program. A pajkaszegiek jó szezont zártak, a teljes lakosságon belül átlagosan 675 ezer nézőt értek el, ami 3 százalékos növekedés a tavaly tavaszi évadhoz képest.
A Tippelj és vidd el! című játék is júniusban zárta a szezonját, a 30 epizód átlagosan 12,1 százalékos közönségarányt hozott. Mint írják, legjobban a 18–39 éves nők körében ment Istenes Bence műsora, itt 14,9 százalékot ért el.
A 18 órás RTL Híradó 20,6 százalékot hozott átlagosan, ami 4+-ban 507 ezer nézőt jelent esténként, átlagosan. A legnézettebb adás 18–49-ben a június 25-i volt, ezt 577 ezer ember követte, és 27,3 százalékot ért el.
(Borítókép: TV2 Sajtószoba)