Barbie ősellenségével állt össze Kylie Jenner
További FOMO cikkek
- Ryan Reynolds először szólalt meg azóta, hogy felesége beperelte a kollégáját
- Ikonikus hangok, amelyek még karácsonykor is a fülünkben csengenek
- Erotikus képei miatt szakított Köllő Babett-tel korábbi párja
- Meghan Markle és Harry herceg különös karácsonyi hagyományt teremtett a gyerekeiknek
- Meghalt a Baby Driver 16 éves színésze, Hudson Meek
Tompulhat Barbie hetek óta tartó csillogásának fénye, miután némi konkurenciát kapott riválisától, a Bratztől, amely új partnerséget jelentett be Kylie Jennerrel.
A kedden bemutatott és csak korlátozott ideig kapható Mini Bratz x Kylie Jenner kollekció az első alkalom, hogy egy hírességet alakítanak át babává. A Bratz a 2000-es években vált a hivalkodó alt stílus, az eltúlzott vonások főszereplőjévé.
A jelentések szerint 2001 és 2006 között,tehát piaci jelenlétének első öt évében 2 milliárd dolláros forgalmat bonyolítottak le.
Az új kapszulakollekció egy „bratzifikált” Kylie Jennert kínál hat különböző híres megjelenésben. Köztük van az ikonikus levendulaszínű tollas Versace sellőruha, amelyet a 2019-es Met-gálán viselt, valamint a fátyolos, teljesen fehér Off-White együttes, amely három évvel később debütált ugyanezen az eseményen.
Egy sajtóközleményben a Bratz gyártója, az MGA Entertainment azt ígérte, hogy a következő hetekben egy „teljes sor” Kylie-babát adnak ki.
Mivel a Bratz babák a macskaszemű, teli ajkú, magas arccsontú „Instagram-arcot” szépségszabvánnyá emelték – és olyan esztétikává, amelyet Jenner és családja kodifikált –, még bőven azelőtt, hogy az Instagram még csak pislákolt volna, nem meglepő, hogy Kylie Jennert a babához hasonlítják.
Gyerekkorom óta rajongok a Bratzért, és mindig is szerettem volna egy saját Bratz babát
– mondta Kylie Jenner egy sajtónyilatkozatban, hozzátéve, hogy „az elmúlt évben a folyamat minden egyes lépését imádtam, amikor a Bratz-csapattal együtt megalkottuk ezeket a babákat”.
Az alkotók imádják, a rajongók annyira nem
Jasmin Larian, a Bratz kreatív igazgatója szerint Jenner valóban megtestesíti mindazt, amit a Bratz a 22 évvel ezelőtti megalapítása óta képvisel, a lázadó, az energikus és kifejező jellegtől kezdve.
De nem minden Bratz-rajongó volt boldog. Néhány közösségi médiás kommentelő megkérdőjelezte, jó választás-e elsőként Kylie Jennerrel kollaborálnia a cégnek és azt, hogy az új vonal pontosan tükrözi-e a celeb bőrszínét. „Kylie nem olyan rohadt sötét” – írta egy Bratz-rajongó a Twitter-oldalán az egyik baba fotójával együtt.