Közeleg a vörös szőnyeges díjátadó, ahol a legjobb tartalomgyártókkal találkozhat
További FOMO cikkek
- Egy pillanat alatt veszett oda a birodalom, de a legendás sütőpor nélkül ma sincs ünnep
- Előkerült a dokumentum, amiből kiderül, mit műveltek Blake Livelyval
- Brasch Bencét elpáholták, a legendát kiütötték, Istenes a mennybe ment
- Jeff Bezos teljesen kiborult, mert azt terjesztették, hogy már a napokban feleségül veszi menyasszonyát
- Beadta a derekát Vilmos herceg, megszüntetik a feudális előjogokat Cornwallban
A Creator Awards 2024 powered by MBH Bank jelöltállításban a hazai influenszerszakma meghatározó cégei és legnagyobb ügynökségei vettek részt, a teljesség igénye nélkül többek között a Social Guru, az Armadillo, a PFR Group, az Innowa, a Dot Creative és a Follow me. Az összesített szavazataik alapján állt össze a jelöltek listája, akikre a követőik szeptember utolsó hetétől október végéig tudtak szavazni az esemény weboldalán, a creatorawards.hu-n, ahol minden részletet megtudhat a jelöltekről és a közelgő díjátadón való részvételről.
Ezek után ült össze a zsűri, amelynek munkáját a zsűrielnök, Szirmai Gergely moderálta. A megbeszélésen Fischer Gábort (TV2) Katona Andor kreatív vezető helyettesítette, Popovics Adrienn (Hell Energy) pedig nem tudott jelen lenni. A csapat többi tagja – Verebély Marcell (RTL Magyarország), Vida Annamária (The Coca-Cola Company), Kovács András Péter (Yettel), Sipka Emese (Republic Group), Tóth Dorottya (DDB), Márton Szabolcs (Media Future) és Fazekas Soma (Index) – először a zsűrizés szempontjait beszélte át.
A legtöbben az értékeket és a kreativitást hangsúlyozták, de például Szirmai Gergely tartalomgyártóként fogyasztói oldalról igyekezett megközelíteni az értékelést.
Többeknél visszaköszönt a megkülönböztethetőség, az egyediség és a felelősségvállalás is, amely kiemelhet egy influenszert a mezőnyből.
Ezek után a zsűri minden kategóriában meghatározta a top 3 tartalomgyártókat a közönség szavazatait és a zsűri otthoni értékelését figyelembe véve, majd pedig kategóriánként haladva szavazással döntöttek a nyertesekről. A shortlistek az alábbiak szerint véglegesedtek:
TOP Instagram
- Kajdi Csaba
- Körcsönyei Polla
- Marics Peti
TOP TikTok
- Radics Zsombor
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
- WhisperTon
TOP YouTube
- Csigér Alex
- Cresser
- Istenes Bence
Lifestyle woman
- Epres Panni
- Lady Szomjas
- Sápi Vivi
Lifestlye man
- Kempf Zozó
- Magyarósi Csaba
- WhisperTon
Helath/Fitness
- Dubi Anna
- Gym Suleiman
- Nagy- Kovács Ramóna
Gastro
- Csiky Beatrix
- Suga Paulina
- Szabó Benedek
Travel
- Henry Kettner
- Kajdi Csaba
- Magyarósi Csaba
BrandBuilder
- Kárpáti Rebeka – Kinda Clothing
- Molnár Lainey – You do you
- Zsozeatya – NBer energy drink
Brighter Future
- Nődokik
- Remény Farm
- tRendrakó
Video podcast
- D. Tóth Kriszta – Elviszlek magammal
- Kadarkai Endre – Szavakon túl
- Kovács András Péter – KAPod
From Social to TV
- Henry Kettner
- Kempf Zozó
- Sápi Vivi
A Közönségkedvencek tízes listáján szereplők mindegyike meghívást kap a díjátadóra: Bernáth Odett, Halmosi Viki, Istenes Bence, Krausz Gábor, Marics Peti, Nánásiék, Radics Zsombor, Remény Farm, Verebélyi Vivi és Nagy Norbi és Zsozéatya.
A Rising star kategóriában még nem született döntés, a terv szerint a jövő hét végéig áll össze a top 3-as lista.
A shortlistek ezt leszámítva tehát publikusak, a nyertesek nevei azonban csak a helyszínen derülnek ki, ahová a rajongók is jegyet válthatnak.
A vörös szőnyeges rendezvénynek – amelynek médiapartnere az Index és a Media Future – a MOM Sport ad majd otthont november 28-án, ahol a Linczényi Márkó és Hajós András által vezetett programot a hazai zenei élet legjobbjainak – Szakács Gergő Acoustic, Bruno X Spacc, KKevin, Jauri, Felus, Szivák x Wagner – koncertjei színesítik. A díj és az esemény presztízse mellett a gála lehetőséget kínál a hazai tartalomgyártók krémjének együtt ünnepelni a sikereket, valamint a zsűrivel és az ügynökségi szakemberekkel is találkozni.