A bruttó 200 millió forintos keretösszegből 199,3 millió forintot kapott meg az I.M.G. Inter Media Group Kft. a kormány októberi IMF-kampányára – olvasható Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes egy írásbeli kérdésre adott válaszában. Csak a tervezés 19,6 millióba került,írja a Napi Gazdaság.
Részletesen beszámolt egy képviselői kérdésre Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes a kormány által indított IMF-kampány költségeiről. A médiakampány célja az volt, hogy bemutassa a társadalom széles körének az IMF-EU-megállapodás állását és a tárgyalás sarkalatos pontjainak részleteit - állt a szerződésben, amit a kormany.hu-n tettek közzé.
A kormány tavaly október-novemberben óriásplakátokon, újságokban és internetes felületeken jelentette meg hirdetéseit. Olyan egyszerű üzeneteket fogalmaztak meg, mint például, hogy "nemet" mondanak a nyugdíjak vagy a családi támogatások csökkentésére - mintha azok az IMF követelményei lennének egy esetleges hitel felvételének.